اخبار جامعه

کلینیک تخصصی ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی آستارا افتتاح شد

خبر فوری/گیلان کلینیک تخصصی ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان گیلان به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 کلینیک تخصصی ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا به کارفرمایی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در دو طبقه که ۱۰۰۰ متر زیر بنا دارد، احداث شده است، ظهر پنجشنبه ۱۷ خرداد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان، به صورت ویدیو کنفرانسی و با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین فرماندار شهرستان آستارا، رئیس شبکه بهداشت و درمان آستارا و پرسنل این کلینیک به صورت رسمی افتتاح شد.

کلینیک تخصصی ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی آستارا افتتاح شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا در حاشیه افتتاح این پروژه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلینیک ویژه تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرزی بندر آستارا از نیازهای اولویت دار منطقه بود و برای ساختمان و تجهیزات اداری و پزشکی آن در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است که امروز به صورت ویدیو کنفرانسی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره برداری رسید.

دکتر سید حسین احمدی با بیان اینکه با بهره برداری از این کلینیک حضور و همچنین خدمات رسانی بیشتر پزشکان متخصص را در شهرستان مرزی و گردشگرپذیر آستارا شاهد خواهیم بود، گفت: راه‌اندازی چنین کلینیکی در شهرستان آستارا حرکتی مثبت در راستای اعتلای وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان مرزی استان گیلان است.

به گزارش خبر فوری، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با هشت مرکز بهداشتی، یک بیمارستان ۱۰۴ تختخوابی به نام شهید دکتر بهشتی، یک مرکز شبانه‌روزی در شهر لوندویل و ۲۳ خانه بهداشت با بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل به مردم این شهرستان مرزی استان گیلان و همچنین مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام 

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.