اخبار ورزشی

الزام جدید AFC/ باشگاه‌های لیگ برتری باید تیم بانوان داشته باشند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه بانوان خبر داد.

به گزارش خبر فوری، پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا الزامات جدیدی را برای باشگاه‌های حرفه‌ای مقرر کرده است.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال، تایید کرد که یکی از الزامات جدید AFC تیم‌داری باشگاه‌های لیگ برتری در حوزه بانوان است.

قنبرزاده در همین خصوص گفت: مصوبه داریم که تیم‌های لیگ برتری امسال حتما باید تیم بانوان داشته باشند، یا در لیگ کشوری یا حداقل در لیگ استانی و باید بودجه مشخصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: این هم از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است و برای فصل آتی از مدیران عامل باشگاه‌ها خواهشم این است که حتما این موضوع را جدی بگیرند و فوتبال بانوان را احیا کنند. این یک الزام از کنفدراسیون فوتبال آسیا و همینطور عدالت جنسیتی است. ما در فوتبال و فوتسال آسیا در حوزه بانوان حرف برای گفتن داریم و از این طریق امیدواریم نگاه باشگاه‌ها به فوتبال بانوان ویژه‌تر شود.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.