اخبار ورزشی

«رُخ» حمید نعمت‌الله و «باد سرد شمالی» هومن بهمنش مجوز ساخت گرفتند

«رُخ» حمید نعمت‌الله و «باد سرد شمالی» هومن بهمنش مجوز ساخت گرفتند

فیلمنامه‌های «رُک»، «رجیم»، «رُخ (نام موقت)»، «راننده شخصی»، «تصادف»، «باد سرد شمالی»، «صد دام» و «مردمان آن سوی رودخانه» موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبر فوری؛ در جلسه شورای صدور پروانه ساخت ٨ فیلمنامه مجوز ساخت دریافت کردند.

فیلمنامه‌های «رُک» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کاظم راست‌گفتار، «رجیم» به تهیه‌کنندگی میر ولی‌الله مدنی، کارگردانی احسان همتی و نویسندگی محسن توحیدیان، «رُخ (نام موقت)» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید نعمت‌الله و نویسندگی حمید نعمت‌الله و حسین فرخ‌زاده، «راننده شخصی» به تهیه‌کنندگی سید علی قائم‌مقامی، کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی شاهد احمدلو و هومان فاضل شهرستانکی مجوز ساخت گرفتند.

همچنین «تصادف» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور، «باد سرد شمالی» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی و نقی نعمتی، کارگردانی هومن به‌منش و نویسندگی هومن به‌منش و احسان علیخانی و رضا طالب‌زاده، «صد دام» به تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند، کارگردانی و نویسندگی پدرام امیری و مستند «مردمان آن سوی رودخانه» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حبیب احمدزاده موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.