اخبار جامعه

ابلاغ بخشنامه «پروژه آنلاین» – خبر فوری

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پروژه آنلاین به عنوان یک کار بین بخشی، یکی از رویدادهای مهم تعلیم و تربیت تلقی می‌شود گفت: با ایجاد همگرایی بیشتر در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و مدرسه بهتر می‌توان برنامه‌های این پروژه را اجرایی کرد.

به گزارش خبر فوری، سیدمجتبی هاشمی در گردهمایی شورای معاونین و مدیران کل آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: پروژه آنلاین به عنوان یک کار بین بخشی، یکی از رویدادهای مهم تعلیم و تربیت تلقی می‌شود و با ایجاد همگرایی بیشتر در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و مدرسه بهتر می‌توان برنامه‌های این پروژه را اجرایی کرد. بخشنامه پایدار پروژه آنلاین در خردادماه به استان‌ها ابلاغ شد تا همین بخشنامه، برای سال‌های آینده هم قابل استفاده باشد و از آن می‌توان به مثابه بخشنامه مادر برای برنامه‌ریزی بهره برد.

هاشمی با بیان اینکه امسال راهبری به اهداف پروژه آنلاین اضافه شده است تا مدیریت زمان بهتر صورت گیرد، تصریح کرد: پیش‌نگری در مأموریت‌ها باید مورد توجه و تأکید باشد و با اقدامات پیش‌دستانه اجازه بروز خطا و اشتباه را ندهیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: اگر شعار پروژه آنلاین را مدرسه قوی ایران قوی قرار می‌دهیم، باید چشممان به دنبال مدرسه باشد و تمام فعالیت‌ها ناظر به کیفیت مدرسه و ارتقای مدارس دولتی عادی انجام شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی توجه ویژه به نقش معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش را امری مهم دانست که باید در دستور کار پروژه آنلاین باشد و خاطرنشان کرد: امسال رویکردهای مختلفی نظیر راهبری و نظارت، تحولی بودن، انسجام و هماهنگی، منعطف بودن و مبتنی بودن بر شایستگی و مشارکت در پیش گرفته شده است و در تلاشیم تا کارها به بهترین نحو اجرایی شود.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.