اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین مدل یخچال بکو

انتخاب بهترین مدل یخچال بکو، به عوامل گوناگونی بستگی دارد. چرا که ممکن است هر یک از مدل های یخچال فریزر بکو، برای خانواده ای مناسب باشند. این شرایط و اولویت ها و نیاز های افراد هستند که بهترین مدل یخچال فریزر بکو را تعیین می کنند.

با این حال به طور کلی، تنوع بسیار زیادی از مدل های یخچال بکو طراحی و تولید شده اند که هر کدام می توانند پاسخگوی تعداد نفرات و سلیقه های گوناگون باشند. برای این که بهترین انتخاب را از میان انواع مختلف یخچال فریزر بکو داشته باشید، در ادامه به معرفی پر طرفدار ترین مدل های آن پرداخته ایم و نکاتی را در رابطه با خرید یخچال فریزر بکو شرح داده ایم.

مقاله ای دیگر: بررسی انواع مدل های یخچال بکو

راهنمای خرید یخچال فریزر بکو

پیش از این که اقدامی در جهت خرید یخچال بکو انجام بگیرد، بهتر است حتما شرایط و موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • بودجه

اولین قدم تعیین بودجه شما است. یخچال فریزر های بکو در طیف قیمتی مختلفی عرضه می ‌شوند، از مدل ‌های پایه تا مدل‌ های پیشرفته با امکانات زیاد. با تعیین بودجه، می‌ توانید گزینه ‌های خود را محدود کنید.

  • فضای مورد نیاز

به مقدار فضای ذخیره ‌سازی که نیاز دارید فکر کنید. یخچال فریزر های بکو در اندازه ‌های مختلفی موجود هستند، از مدل ‌های کوچک و جمع و جور برای آپارتمان ‌های کوچک تا مدل ‌های بزرگ برای خانواده ‌های پرجمعیت. باید بررسی کنید و مطمن شوید که کدام یک از این مدل ها برای شما متناسب تر است.

  • ویژگی ‌ها

چه ویژگی ‌هایی برای شما مهم است؟ برخی از یخچال فریزر های بکو از ویژگی‌ هایی مانند آبسردکن، یخساز، کشو های میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، صفحه نمایش لمسی و … برخوردار  شده اند. حتما نیاز ها و اولویت های خود را بررسی کنید تا بتوانید بهترین یخچال بکو را با ویژگی هایی مناسب خریداری نمایید.

  • مدل

بکو یخچال فریزر های مختلفی را در مدل ‌های بالا پایین، ساید بای ساید، دوقلو و … ارائه می‌ دهد. مدل مورد نظر خود را با توجه به سلیقه و نیازتان انتخاب کنید. در زمان انتخاب مدل یخچال  بکو، باید فضای آشپزخانه یا محلی که تصمیم دارید یخچال فریزر را نصب نمایید، مد نظر قرار دهید.

  • مصرف انرژی

به رتبه مصرف انرژی یخچال فریزر بکو توجه کنید. مدل‌ هایی که رتبه مصرف انرژی بالاتری دارند، کم‌ مصرف ‌تر هستند و در بلند مدت می‌ توانند در هزینه ‌های شما صرفه‌ جویی کنند.

بهترین مدل یخچال فریزر های بالا پایین بکو

مدل های بالا پایین یخچال فریزر بکو، یکی از مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین مدل ها محسوب می شود. در این مدل از یخچال های بکو، یخچال برای خنک سازی مواد غذایی در قسمت بالایی و فریزر نیز در قسمت پایینی دستگاه تعبیه شده است:

  • بکو مدل CN163223DE

یخچال فریزر Beko CN163223DE refrigerator freezer با ظرفیت 540 لیتر، رتبه مصرف انرژی A++، سیستم خنک کننده نوف рост و کشو های میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، انتخابی عالی برای خانواده ‌های متوسط محسوب می شود.

  • بکو مدل RDNE455E23X

این مدل از یخچال فریزر های بکو با ظرفیت 455 لیتر، رتبه مصرف انرژی A، سیستم خنک کننده نوف рост و قیمت مناسب، انتخابی ایده ‌آل برای زوج ‌ها یا خانواده ‌های کم‌ جمعیت است.

بهترین مدل یخچال فریزر های ساید بای ساید بکو

مدل های ساید بای ساید از دیگر انوع محبوب و پر طرفدار یخچال های بکو محسوب می شوند. این مدل از یخچال فریزر ها بکو، به دلیل برخوردار شدن از فضایی جا دار و بزرگ، برای خانواده های پر جمعیت گزینه مناسبی به شمار می آیند. در مدل های ساید بای ساید، یخچال و فریزر در ابعادی مساوی به صورت به هم چسبیده، در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند:

  • بکو مدل GNE753DX

یخچال فریزر Beko GNE753DX refrigerator freezer با ظرفیت 650 لیتر، رتبه مصرف انرژی A، سیستم خنک کننده نوف рост، آبسردکن و یخساز، و صفحه نمایش لمسی، انتخابی عالی برای خانواده ‌های پرجمعیت است.

  • بکو مدل GNE162423ZE

یخچال فریزر Beko GNE162423ZE refrigerator freezer با ظرفیت 590 لیتر، رتبه مصرف انرژی A+، سیستم خنک کننده نوف рост، آبسردکن و یخساز، و قیمت مناسب، انتخابی ایده‌ آل برای خانواده ‌های متوسط به شمار می آید.

بهترین مدل یخچال فریزر های دوقلو بکو

مدل های دیگری از یخچال فریزر های بکو در بازار موجود هستند که به نام مدل های دوقلو شناخته می شوند. این مدل از یخچال های بکو علاوه بر این که برای خانواده های پر جمعیت گزینه های فوق العاده ای محسوب می شوند، به این شکل طراحی شده اند که فضای یخچال و فضای فریزر به صورت مجزا و تفکیک شده، در کنار یکدیگر قرار گرفته اند:

  • بکو مدل RSNE445-RFNE350

این یخچال فریزر با ظرفیت 700 لیتر، رتبه مصرف انرژی A، سیستم خنک کننده نوف рост، آبسردکن و یخساز، و کشو های میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، انتخابی عالی برای خانواده‌ های پرجمعیت است که به فضای ذخیره‌ سازی زیادی نیاز دارند.

  • بکو مدل 445E23DS/350E23PX

یخچال فریزر Beko 445E23DS/350E23PX refrigerator freezer  با ظرفیت 695 لیتر، رتبه مصرف انرژی A، سیستم خنک کننده نوف рост، و قیمت مناسب، انتخابی ایده ‌آل برای خانواده ‌های پرجمعیت گزینه متناسبی است.

کدام یخچال بکو برای من بهتر است؟

به طور کلی نمی توان مشخص نمود که بهترین مدل یخچال فریزر بکو، برای هر خانواده ای، کدام مدل است. تنها با بررسی شرایط و موارد گفته شده و هم چنین مقایسه مدل های متنوع و متفاوت این یخچال فریزر، می توان بهترین مدل را انتخاب و خریداری کرد.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.