اخبار عمومی

مشارکت در انتخابات موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری شامگاه پنجشنبه در آیین چهلم شهیدان خدمت که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: روش حکمرانی و ریاست شهید آیت الله رییسی ویژه بود، چراکه وی همواره از عدالت و مستضعفان جانب داری می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهید آیت الله رییسی در مقابل نظام سرمایه داری و گسترش آن در کشور به جدیت ممانعت می‌کرد و وی همواره در مقابل دشمنان ایستادگی داشت.

آیت الله میرباقری ابراز کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، مردم باید فردی را انتخاب کنند که راه شهید آیت الله رییسی را ادامه دهد و در برابر ظلم و فساد بایستد و به عدالت رفتار کند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات یک فریضه است ضمن اینکه باید برای خداوند رای بدهیم تا انتخاب ما به عبادت تبدیل شود، چرا که از بزرگترین عبادات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز معادلات منطقه و جهان در حال تغییر و تحول است و هرچه به قدرت ما افزوده شود، آینده جهان را بهتر می‌توان تحت تاثیر قرار دهیم و حق مظلومان را بگیریم.

آیت الله میرباقری اذعان کرد: مشارکت در انتخابات موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران می‌شود و این حضور با ایستادگی و استقامت سبب تامین منافع جبهه مقاومت و جهان اسلام می‌شود و دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: فرد اصلح کسی است که خط مش شهید آیت الله رئیسی که مبنای آن مقاومت در برابر استکبار، مبارزه با فساد، حمایت از محرومان و دفاع از منافع آنان بود را ادامه دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای انتخاب فرد اصلح باید مشورت بگیریم، چراکه ما مسوول آن هستیم و اگر تصمیم ما منجر به فتنه شود، ما هم به مراتب در آن شریک هستیم.

وی بیان کرد: باید کسی را انتخاب کرد که موجب تقویت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و امت اسلام باشد و باید تلاش کنیم فردی را انتخاب کنیم که این بار را به منزل برساند و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به ظهور را ادامه دهد.