تبیین عفاف و حجاب از مهم‌ترین دلایل قیام امام حسین(ع) بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام رضا تاج آبادی عصر یکشنبه در اجتماع مردمی بانوان زینبی با عنوان جهاد روایت بانوان در پیاده راه امیرکبیر اراک، اظهار کرد: نشان مذهب ما امام حسین (ع) است که این درس را به ما یادآوری می‌کند آن امام همام برای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

تبیین عفاف و حجاب از مهم‌ترین دلایل قیام امام حسین(ع) بود

وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید که به امر من، همگان باید آمر عدالت و احسان در جامعه باشند و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد ملت بزرگ ایران به واسطه ایمان به خدا و توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت خدا شدند.

وی تاکید کرد: تقوا پیشه کنیم تا جامعه اصلاح شود چنانچه اتحاد، همدلی و انسجام نداشته باشیم دشمنان اسلام همان بلایی که بر سر مردم شام و سوریه آوردند بر سر مردم غزه و ملت ما نیز می‌آورند.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه نشان مذهب ما امام حسین (ع) است، افزود: شهدای زیادی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدای اسلام کردند و به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آن دختر بی حجاب نیز خواهر و دختر من است از این رو باید برای رضای خدا و سعادت جامعه، به مقوله امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب توجه داشته باشیم.

وی گفت: به طور حتم با گسترش بی بند و باری، خیانت و فحشاء در جامعه افزایش می‌یابد و بانوان نمی‌توانند با امنیت در اجتماع حضور داشته باشند.

حجت الاسلام تاج آبادی ادامه داد: دامن بانوان مامن و از ارکان پاکی است و نسل آتی جامعه در آن پرورش می‌یابد و باید بزرگانی همچون شهید سلیمانی، رئیسی و حججی در آن پرورش داد.

وی تاکید کرد: چنانچه مقوله عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود بانوان احساس امنیت می‌کنند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کنند.

حجت الاسلام تاج آبادی گفت: تبیین عفاف و حجاب از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر است که یکی از مهم‌ترین دلایل قیام امام حسین (ع) بود.

تبیین عفاف و حجاب از مهم‌ترین دلایل قیام امام حسین(ع) بود

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی ضمن تاکید بر ارائه خدمت صادقانه و رفع نیازهای مردم از سوی مسؤولان نظام اسلامی گفت: انتظار است دولت منتخب نیز در کابینه خود از ظرفیت افرادی صادق، خیرخواه، انقلابی و دلسوز جامعه بهره گیری کند که در جامعه اثرگذاری مثبت داشته باشند و در راستای رفع نیازهای مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در پایان این اجتماع مردمی از صدیقه صفری ورزشکار تنیس روی میز که در مسابقات جهانی حائز رتبه نخست شده بود و در انجام مسابقات به عنوان الگوی نمونه عفاف و حجاب مطرح بود، تجلیل شد.