برگزاری اولین جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدا ورزشکار شهرستان ساری

برگزاری اولین جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدا ورزشکار شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری خبر فوری از مازندران، اولین جلسه هماهنگی ستاد یادواره شهدا ورزشکار شهرستان ساری و وپیش کنگره استان با حضور دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران ، روسای هیات های همگانی و روستایی و دیگر مسئولین برگزار شد.

در ابتدای این نشست موضوعات و مباحث مربوط به هماهنگی این پیش گنگره توسط دلیری نیز برای حاضرین تبیین شد.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان با بیان این که ” برای زنده نگهداشتن یاد و آرمان‌های ‌های شهدا هر قدر هم کار کنیم، باز کم است ” اظهار کرد: تکریم خانواده‌ی شهدا و احترام به این عزیزان وظیفه و تکلیف همه‌ی ما است.

وی با حمایت و اعلام آمادگی در جهت کمک به برگزاری این کنگره افزود: ما باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و مطمئن باشیم که اگر این گونه باشد، حتما آن ها در تمام مراحل دست ما را خواهند گرفت.

این مقام مسئول با بیان این که ” تلاش در زمینه ورزش، یکی از بهترین و بزرگترین اقدامات فرهنگی است ” اضافه کرد: کنگره شهدا بزرگترین کار فرهنگی در هراستانی بوده و به این معناست که باید جریان سازی مداوم و اثرگذار برای آشنایی جوانان و نوجوانان با شهدا انجام گیرد.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.