عملیات طوفان الاقصی دروغگویی آمریکا را ثابت کرد

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران؛

عملیات طوفان الاقصی دروغگویی آمریکا را ثابت کرد

ناصر ابوشریف ضمن اینکه عملیات طوفان الاقصی دروغگویی آمریکا را ثابت کرد، گفت: مسئولیت ما مقابله با این موج فساد غیرعادی است که دنیا را دربرگرفته است.

ناصر ابوشریف، نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران در مراسم «گفت وگوی بی واسطه و رو در روی مجاهدان فلسطینی و یمنی با دانشجویان ایرانی» که ظهر امروز (سه شنبه، ۱۷ آنلاین ۱۴۰۳) در صحن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد، ضمن اشاره به به موضوع طوفان الاقصی گفت: وقوع طوفان الاقصی مسئله غیرعادی نیست، بلکه امر طبیعی در فلسطین است. 

وی با بیان اینکه علت اصلی طوفان الاقصی اشغال فلسطین و تمایل مردم برای آزادی بوده است؛ تاکید کرد: فلسطین در سال ۱۹۱۷ میلادی اشغال شد و غربی‌ها هم در راستای پیدا کردن پروژه عربی و صهیونیستی تلاش کردند که طولانی‌ترین اعتصاب این کشور در سال‌های ۱۹۲۱، ۱۹۲۸، ۱۹۳۶ و … به وقوع پیوست.

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: امروزه در فلسطین تنها با رژیم صهیونیستی طرف نیستیم، بلکه با تمام غرب انگلیس، فرانسه و … می‌جنگیم. با این وجود اتفاق طوفان الاقصی ضربه فوق‌العاده به رژیم صهیونسیتی وارد کرد و اگر حمایت غرب نبود کار اسرائیل همان موقع تمام می‌شد. همچنین، زلزله بزرگ در تمام سطوح سیاسی، امنیتی، روانی و اجتماعی به این رژیم وارد کرد.

ابوشریف اضافه کرد: پروژه آمریکا در منطقه در عملیات طوفان الاقصی ضربه خورد که مبنای آن تقویت رژیم صهیونسیتی بوده است و قبل از وقوع این رویداد شاهد عادی سازی روابط کشور‌های منطقه با این رژیم بوده ایم. 

وی گفت: ما شاهد هجوم وحشیانیه رژیم صهیونسیتی به فلسطین، لبنان و ایران هستیم در واقع این رژم از همان ابتدا دنبال این بود که به پروژه جمهوری اسلامی ایران که در منطقه مقابل این رژیم قد علم کرده است ضربه وارد کند. در عملیات طوفان الاقصی خسارت سنگینی به مردم فلسطین وارد شد و دچار ضرر زیادی شدیم، اما شاهد پایداری خوب مردم فلسطین بوده ایم که دشمن را شوکه کرد؛ چرا که آنها فکر می‌کردند اگر از خشونت استفاده کنند مردم تسلیم می‌شوند بر این اساس در ۴۰ روز اول طوفی الاقصی ۴۰ هزار تن روی سر مردم غزه ریخت، اما با گذشت یکسال مقاومت همچنان ادامه دارد. ضمن اینکه عملیات طوفان الاقصی دروغگویی آمریکا را به ما ثابت کرد، همزمان که سلاح می‌دهند می‌گویند ما خواهان آتش بست در غزه هستیم.

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران اضافه کرد: مقاومت در داخل یک زندان می‌جنگد غزه قبل از ۷ اکتبر نیز مثل یک زندان بود از تمام جهات توسط این رژیم محاصره شده بود وقتی عبدالفتاح مصر روی کار آمد تمام تونل‌ها را بست ما با این حال همچنان با این رژیم می‌جنگیم. این رژیم ۵۰ هزار تن مواد منفجره از آمریکا دریافت کردند این علاوه بر تسلیحات خود اسرائیل بود در حالی که ما با ساده‌ترین سلاح‌ها مقاومت می‌کنیم، گاهی سلاح‌های که روی سر ما می‌ریزند را دوباره می‌سازیم و با این سلاح‌ها می‌جنگیم.

نبرد ما با رژیم صهیونیستی یک نبرد نامتوازن است

ابوشریف تصریح کرد: نبرد ما با رژیم صهیونیستی یک نبرد نامتوازن است، در سال‌های اخیر سلاح زیادی به رژیم صهیونسیتی رساندند، به صورتی که در حال حاضر با حمایت سازمان‌های بین المللی به صورت ثانیه شمار جنایت می‌کنند و این سازمان‌ها حتی مانع هر نوع مجازات این رژیم در محافل بین المللی هستند. 

نماینده رسمی جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه طوفان الاقصی چهره کشور‌های غربی را به ما شناساند، گفت: امروزه شاهد نوعی هماهنگی درجبهه مقاومت هستیم و حرکت این جبهه متوقف نمی‌شود. 

ابوشریف با بیان اینکه هر آتشی که اسرائیل روشن کند خداوند آن را خاموش می‌کند؛ تاکید کرد: امروزه پلیدترین چهره این رژیم نشان داده شده است و باید برای پیروزی تمام بشریت تلاش کنیم. بزرگترین خسارت این جنگ این بود که ضمیر بشری مرگ خودش را نشان داد، به صورتی که هیچ کدام از موسسات بین المللی برای توقف جنگ و تحقق عدالت کاری نکردند. 

وی در پایان گفت: مسئولیت ما مقابله با این موج فساد غیرعادی است که دنیا را دربرگرفته است؛ بنابراین همه چیز را در برابر این رژیم فدا کرده ایم، اما به پیروزی ایمان داریم به شرطی که تا پیروزی نهایی از هیچ تلاشی دست برنداریم.