پذیرش در ووهان آزاد شد

[ad_1]

مطابق با پایگاه داده خبر فوری ،
با قرنطینه کامل در ووهان ، مرکز شیوع ویروس کورونا در مرکز چین ، پس از گذشت 76 روز ، 11 میلیون نفر از این شهر آزاد شده اند و مردم می توانند به شرط داشتن “نماد سبز” در این شهر سفر کنند.

پس از گسترش تاج ویروس در اواخر دسامبر سال 2019 در چین ، ووهان ، پایتخت استان هوبئی چین ، از 23 ژانویه سال 2019 جدا شده است و هرگونه ترافیک در داخل شهر مسدود شده است ، و همچنین ورود و خروج از شهر نیز مسدود شده است. این محدودیت ها در حالی برداشته شده بود که یک هفته پیش امکان خروج از شهر وجود داشت.

هم اکنون خیابان ها ، مراکز خرید عمده و مغازه ها در ووهان باز است و افراد می توانند از آنها بخرند .و طرفداران ووهان می توانند در صورت داشتن “کد سبز” به آنها بسته به شرایط بهداشتی خود از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده کنند. .

ساکنان ووهان که از 9 آوریل در خارج از شهر مشغول به کار بوده و یا در آن زندگی می کنند ، اجازه دارند این شهر را ترک کنند ، اما تاکنون کسی نتوانسته است وارد این شهر شود و مقامات بهداشت چینی می گویند 200 پرواز از ووهان به سایر شهرها روز چهارشنبه انجام می شود. آنها 10،000 مسافر را حمل خواهند کرد و 100 قطار پر سرعت نیز برای انتقال مسافر از یک شهر به شهر دیگر در نظر گرفته شده است.

با وجود رها شدن ورود و خروج از ووهان ، مدارس و دانشگاه های این شهر تا اطلاع ثانوی بسته هستند و وضعیت “عاری از بیماری همه گیر” به دلیل شناسایی موارد جدید کرونا ویروس برای تعدادی از ترکیبات مسکن ایجاد شده است.

coronavirus ، که با نام Covid 19 نیز شناخته می شود ، اولین بار در اواسط ماه دسامبر در ووهان ، مرکز چین گزارش شد و در ابتدا این بیماری به عنوان ذات الریه گفته می شد ، اما کمیته ملی بهداشت چین این کار را انجام داد. سلسله مطالعات رسماً از شیوع بیماری در چین در 30 دسامبر 2019 خبر داد.

تعداد مبتلایان به کروناویروس به 1431000 نفر در سرتاسر جهان رسیده است که 82.774 مرگ و میر گزارش شده و 302.145 مورد درمان است.

از صبح چهارشنبه ، تعداد مبتلایان به ویروس کورونا در ووهان چین به 50.088 رسیده ، 2572 نفر فوت کرده و 4691 نفر بهبود یافته بودند.

[ad_2]
تمام مقالات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.