۹ هزار مدرسه بهسازی و نوسازی می شوند

۹ هزار مدرسه بهسازی و نوسازی می شوند

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خبر فوری، درباره بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: عملا در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ اندکی از آنچه تخصیص داده شده بود، تاکنون محقق شده است.

وی افزود: اینکه تا کنون بودجه مصوب محقق نشده است مهمترین دلیل آن جابه جایی دولت است که با توجه به استقرار دولت چهاردهم و بر اساس مذاکراتی که داشتیم، امیدواریم این مهم طی هفته آتی محقق شود. 

خان محمدی درباره میزان مشارکت خیرین در زمینه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس بیان کرد: عمده مشارکت خیرین در حوزه شاداب‌سازی مدارس، به عنوان نیروی انسانی است. 

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: گروه‌های جهادی معلمی، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگی و..‌ در مدارس حاضر شده و به عنوان نیروی انسانی همراه ما در امر بهسازی فای آموزشی خواهند بود. 

رئیس سازمان نوسازی مدارس عنوان کرد:  ۹هزار مدرسه بهسازی و نوسازی خواهند شد، در قالب همین طرح مدارس کانکسی هم جای خود را به مدارس مستحکم خواهد داد.

انتهای پیام/

 

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.