پاتری: مشتاقم به ایران بیایم/ هواداران تشویقم می کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پاتری: مشتاقم به ایران بیایم/ هواداران تشویقم می کردند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ژان پاتری، ستاره فرانسوی تیم اندونزی پس از شکست مقابل نماینده ایران گفت: خیلی ناامید هستم چون می‌توانستیم بازی امروز را ببریم. فشار خوبی را به تیم حریف آوردیم. به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم چون واقعاً تلاش کردند و جنگیدند.

پاتری در واکنش به اینکه در المپیک کمتر دفاع شد اما در این تورنمنت بارها دفاع شد، گفت: فکر می‌کنم امتیازهای کمی دفاع شدم و آنها می‌دانستند توپ به من می‌رسد و دفاع شدم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیمی ایرانی به شما پیشنهاد بدهد حاضر هستید به ایران بیاید، گفت: به پیشنهاد و هدف بستگی دارد و اینکه کی باشد. به طور کلی فکر می‌کنم مشتاق باشم.

پاتری در مورد دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا بین شهداب و فولاد گفت: قطعاً جنگ بزرگی خواهد بود. دو تیم ایرانی هستند و فضای ورزشگاه دیوانه‌وار است. نمی‌دانم کدام تیم قهرمان می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حس کردید هواداران شما را تشویق کردند، گفت: بله حس کردم. نمی‌دانم چرا، البته شاید هم بدانم. به عنوان بازیکن بازی در این فضا خیلی خوب است.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.