جشن ۱۷ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر(عج) تهران برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جشن ۱۷ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر(عج) تهران برگزار می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مراسم باشکوه جشن ۱۷ ربیع و هفته وحدت در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر (عج) و از چهار راه ولی عصر (عج) تا میدان ولی عصر (عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

وی با اشاره به اهمیت هفته وحدت و دشمنی دنیای استکبار با وحدت امت اسلامی گفت: هفته وحدت امسال با شعار “وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم” برگزار می‌شود و امت اسلامی ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه، دفاع خود از ملت مظلوم غزه، محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و اهانت به قرآن کریم توسط سربازان این رژیم منحوس را به نمایش خواهند گذاشت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد و هفته وحدت در مساجد و هیئات مذهبی و تولید محتواهای مناسب این ایام و اجرای پویش‌های فرهنگی و فضاسازی شهری جشن‌های میدانی و نور افشانی در سطح شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: این مراسم باشکوه در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و صدها موکب و ایستگاه صلواتی و فرهنگی در حدفاصل میدان هفتم تیر تا میدان ولی عصر (عج) و از چهار راه ولی عصر (عج) تا میدان ولی عصر (عج) در خدمت مردم عزیز خواهند بود.

محمودی با تقدیر از همه دست اندرکاران مراسم سپاه، بسیج، شهرداری، نیروهای امنیتی و انتظامی و راهور که در برگزاری مراسم تلاش کرده اند از خانواده‌های تهرانی دعوت کرد در این مراسم جشن باشکوه شرکت کنند.