اقتصادی

کلاس های تهران نیز هفته آینده تعطیل خواهد شد / لیست شغل های پرخطر که هنوز شناخته شده است



رئیس اتاق سندیکا تهران تأکید کرد: هفته آینده تمام کلاس های استان تهران تعطیل خواهد شد.

در مصاحبه با خبر فوری ، قاسم نوده فراهانی اظهار داشت: جلسه تعیین مشاغل پرخطر و کم خطر در استان تهران هفته آینده با استان صنعت ، معدن و تجارت (سمات) استان تهران برگزار می شود. تهران

من همچنین گفتم که کلیه کلاس های تهران به غیر از واحدهای صنفی اساسی که اجازه فعالیت دارند هفته آینده تعطیل خواهد شد.

لیست مشاغل پرخطر استانهای دیگر هنوز به اتاق اصناف ابلاغ نشده است

جلال الدین محمد شکریا ، نایب رئیس اتاق اتحادیه های صنفی ایران ، در پاسخ به درخواست خبر فوری مبنی بر لیست اتحادیه های کم خطر و کم خطر ، گفت: این لیست هنوز به اتاق آمریکا ابلاغ نشده است. اتحادیه ها

به گزارش خبر فوری ، روز یکشنبه ، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری اعلام کرد که شرکتهای کم خطر در کلیه استانها به جز تهران ، از شنبه 13 فروردین مشغول به کار بودند تا از پروتکل های اعلام شده توسط وزارت بهداشت. شروع کنید حتی فعالیت اقتصادی تهران از روز شنبه 20 آوریل آغاز می شود. در مورد ادارات دولتی انتظار می رود که از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر با دو سوم کارمندان کار کنند.

شب گذشته ، رئیس اتاق اتحادیه های کارگری ایران اعلام کرد که 75 درصد اتحادیه ها در سراسر کشور (به جز استان تهران) از روز شنبه 14 فروردین عملیات را از سر می گیرند. وی در مورد مشاغل پرخطر و کم خطر توضیح نداد ، اما گفت: عامل اصلی در باز شدن مجدد اتحادیه ها نرخی است که در آن واحدها تشکیل می شوند. وی همچنین قول داد که لیست مشاغل پرخطر و کم خطر احتمالاً تا پایان دفتر امروز ، چهارشنبه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سایت خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.