اخبار سلامت

Corona محدود نخواهد شد ، محدودیت ها بیشتر می شود / ما در کشور نقطه تمیز نداریم


آفتاب نیوز:

حسین عرفانی در یک برنامه گفتگوی خبری ویژه در کانال دو سیما با اشاره به جزئیات و اهداف اجرای هوشمندانه برنامه مسافت اجتماعی ، تصریح کرد: در شرایط فعلی برای جلوگیری از رکود اقتصادی و اجتماعی و ایجاد تعادل بین روابط اجتماعی و فعالیت های اقتصادی ، باید برخی محدودیت ها به عنوان کمک هوشمند اتخاذ شود. برای کار از 23 تا 31 آوریل.

وی افزود: هنوز خطر هاله در کشور وجود دارد: “در هاله هاله جایی پاک و امن در کشور وجود ندارد ، اگر مردم مورد غفلت و غفلت واقع شوند ، تمام تلاش کادر پزشکی در 50 روز گذشته از بین می رود.”

Corona محدود نخواهد شد ، محدودیت ها بیشتر می شود / ما در کشور نقطه تمیز نداریم

عرفانی افزود: “موضوع نظارت از راه دور هوشمند یکی از مؤلفه های تأثیر هاله جامعه است. در این راستا تا 13 فروردین هیچ تعهدی به فعالیت کلاسها وجود ندارد.” در عین حال ، فاصله هوشمند یک تصمیم موقت است و به کنترل بیماری در سطح جامعه بستگی دارد. اگر در این مدت بیماری عروق بیماری کرونا کنترل نشود و تشدید نشود ، ممکن است محدودیت شدیدتری اعمال شود.

رئیس بخش مراقبت از بیماری های عفونی وزارت بهداشت گفت: فعالیت های کلاس درس می توانند انجام شود به شرطی که آنها مسئول اجرای برنامه دوردست وزارت بهداشت باشند.

عرفانی افزود: هر اتحادیه در ازای فعالیت های ثانویه خود شرایط عمومی و بهداشت اتحادیه خود را درک می کند و نیازی به آموزش ویژه و اضافی ندارد.

وی ادامه داد: پس از ورود به پورتال الکترونیکی و مطالعه شرایط بهداشتی و درمانی و سپس ثبت نام در سیستم ، گروه های مختلف می توانند از 13 تا 20 فروردین از فعالیت بهره مند شوند.

عرفانی افزود: اگر ترافیک و تعامل های اجتماعی بیشتر به دفعات افزایش یابد ، باید عامل دیگری که در انتقال هاله در جامعه موثر است ، کاهش یابد.

وی افزود: براساس این حادثه ، هرکسی که وارد مترو می شود باید ماسک بپوشد و مسافت ایمن را تماشا کند. این باید در اتوبوس ها و تاکسی ها نیز مورد توجه قرار گیرد. همچنین برای تهیه تهویه سالم باید از مغازه ها جدا شود.

ایرفانی از رد سه پیشنهاد فوری وزارت بهداشت به مجلس خبر داد و افزود: دو مؤلفه دیگر باید کار خود را انجام دهند. یکی از آنها افرادی هستند که در واقع در تاریخ 4 آوریل همکاری کردند و در خانه ماندند اما در 6 آوریل آنها به خیابانها رفتند و همه را غافلگیر کردند.

وی ادامه داد: بازگشت اتحادیه ها را می توان سومین بخش مؤثر در کنترل کورنا نامید. تعهدات اتحادیه برای حفظ بهداشت باید محقق شود ، زیرا تعهدات بهداشتی بیمارستانها و درمانگاهها نسبت به آنچه که رعایت می شود دشوارتر است.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت مطابق با سامانه آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.