اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین سایبان کولر گازی

سایبان کولر گازی از مواردی است که هر تکنسین به دارندگان کولر گازی پیشنهاد می کنند، اما لازم است بدانید که هر سایبانی نیز مراقبت کافی از دستگاه شما ندارد و سایبان کولر گازی شما حتما باید ضد آب، ضد آفتاب و کاملا عایق اشعه UV، پوشش دهی کامل سقف و  مقاوم در برابر باد باشد که مجموعه طلوع تهویه با ضمانت تمامی این موارد، سایبان کولر گازی سانیا را به بازار عرضه کرده است. رونی کولر گازی شما به عنوان یک مبدل حرارتی عمل می کند و گرما را از اتاق شما خارج می کند. وقتی یونیت خارجی شما در معرض مستقیم آفتاب قرار گیرد.

 

مزایای سایبان کولر سانیا

کمپرسور برای خنک کردن اتاق باید خیلی بیشتر کار کند زیرا با دمای اولیه بسیار بالاتری مقابله می کند. این باعث می شود که قبوض برق شما بیشتر شده و هزینه  تعمیرات به مراتب بالاتر رود. سایبان سانیا با طراحی منحصر به فرد و جنس خاص عایق استفاده شده تا ۳۰ درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری میکند. یکی دیگر از مزایای استفاده از سایبان کولر گازی سانیا میتوان به ضد آب بود و قابلیت باز تابش 90 درصدی نور خورشید را اشاره کرد.

جنس استفاده شده در این عایق شامل 9 لایه میباشد :

مشخصات کامل لایه های عایق

  • ورق آلومینیوم ۹۰ درصد 90% aluminum sheet
  • دو لایه لمینت خاص روی الومینیوم Two layers of special laminate on aluminum
  • لمینت پلی اتیلن روی حباب ها Laminating polyethylene on bubbles
  • حباب هوا از جنس پلی اتیلن Air bubble made of polyethylene
  • لمینت پلی اتیلن روی حباب ها Laminating polyethylene on bubbles
  • دو لایه لمینت خاص روی آلومینیوم Two layers of special laminate on aluminum
  • ورق آلومینیوم ۹۰ درصد

سایبان  اسپیلت

اگر از کولر گازی (اسپیلت ) برای سیستم سرمایش و گرمایش منزلتان استفاده می کنید قبل از شروع فصل سرما و گرما نگران قبض برق و مصرف بالای انرژی هستید همان طور که می دانید توان مصرفی کولر گازی 4 برابر کولر آبی است بنابراین مصرف برق آن بالاست.

اما راهکارهایی وجود دارد که می توان این مصرف را کاهش داد یکی از معضلات جدی برای کولرهای گازی بخصوص در فصل گرما، نبود سایبان بر روی کولرها می باشد. متاسفانه اکثر کولرها گازی یا فاقد سایبان بوده و یا با زحمت و هزینه زیاد و جانمائی نافرم سایبان، تهیه و ساخته می شود. آیا سایبان سانیا برای کولر گازی تاثیر دارد؟ در این ویدئو مقایسه جامعی از دستگاه با سایبان و دستگاه بدون سایبان انجام داده ایم

این نمونه از سایبان کولرگازی سانیا دارای طراحی مناسب برای حالت های مختلف از انواع کولرهای گازی با برندهای مختلف مانند ؛ برای کاهش مصرف برق، خوب حتما فکر می کنید به چه صورت امکان داره خوب به طور مثال وقتی کمپرسور کمتر داغ شود آمپر کمتری میکشه در نتیجه مصرف برق کمتر میشود.با توجه به استعلام های صورت گرفته سایبان کولر گازی سانیا ارزان ترین قیمت و ماندگاری بالا نسبت به سایبان های فلزی، چوبی و پلی اورتان می باشد.

چرا طراحی نصب آسان شده؟

هزینه نصب سایبان های موجود در بازار با هزینه مصالح مصرفی برابری میکند، شما بدون هیچ دانش فنی و هیچ ابزاری در کمترین زمان ممکن میتونید سایبان سانیا رو نصب کنید.

چرا شما باید از سایبان استفاده کنید؟

همه پرسش های شما عزیزان رو جواب خواهیم داد!!!

با استفاده از سایبان اسپیلت می توانید به افزایش عمر و کارکرد بیشتر دستگاه، بالا بردن راندمان، افزایش عمر قطعات و بدنه دستگاه  نیز کمک کنید چرا که اگر از سایبان استفاده نمایید، پنل خارجی در دمای پایین تری در فصل گرما قرار میگیرد و در نتیجه کمپرسور نیز با دمایی پایین تری کار کرده و موجب افزایش بیشتر راندمان دستگاه و همچنین عمر مفید قطعات و کمپرسور میشود این بدان معناست که اجزا و قطعات استفاده شده در کولر گازی در بازه زمانی طولانی تری کهنه و فرسوده خواهد شد.

خوشبختانه استفاده از سایبان کولرگازی سانیا به دلیل پایین بودن هزینه آن برای تمامی افراد مقدور است و نصب آن نیز دشوار نیست بنابراین توصیه می کنیم از این امکان بهره مند شوید تا هم از پرداخت هزینه های اضافی رها شوید و هم در افزایش طول عمر دستگاهتان نقش داشته باشید.

سایبان کولرگازی

سایبان سانیا با سالها سابقه در این زمینه تلاش کرده است محصولی مهندسی شده و با کیفیت و ماندگاری بیشتر ارائه کند. برخی از ویژگی های سایبان کولر گازی سانیا () که از دیگر عرضه کننده ها آن را متمایز می سازد عبارت است از ؛

  1. ابعاد 1 متر و بیست در 70 سانتیمتر پوشش سایبان است که سایه کاملی را در طول روز بر روی دستگاه می اندازد که موجب خنک تر شدن و صرفه جویی هزینه بیشتر می شود
  2. جنس سایبان از ورق 9 لایه آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده است که مابین دو لایه، محفظه های عبور هوا قرار گرفته و هر دو طرف سایبان عایق و ضد اشعه بوده و  کاملا نور و گرمای خورشید را بر می گرداند.
  3. استفاده از مواد درجه یک در تولید ورقه های سایبان که عمر آن را بسیار زیاد می کند.
  4. وزن سبک سایبان
  5. قابل انعطاف و برگشت به حالت اولیه بدون نیاز به دخالت انسان

ضمانت یا گارانتی سایه بان کولر شامل چه مواردی می شود؟

ضمانت از پوسیدگی تا سه سال

نحوه نصب کولر گازی

برخورد با اجسام تیز و پارگی شامل گارانتی نمی باشد.

حتماً سطح محل نصب تمیز گردد.

با صدای باران و برف در زمستان خداحافظی کن!

سایبان کولر گازی سانیا دارای 9 عایق آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده است و بین هر دو لایه محفظه عبور هوا قرار داده شده است.

این طراحی مهندسی شده و فوق العاده کاملا عایق صدا است و در طول زمستان مانع صدای باران و تگرگ را می شود. در نهایت خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد.

سایه کامل بر روی دستگاه

سایبان کولر گازی سانیا دارای ابعاد 1 متر و بیست در 70 سانتیمتر می باشد که سایه کاملی بر روی دستگاه می اندازد و باعث خنک تر شدن دستگاه می شود.

جایگزین سایبان کولر گازی سانیا

سوالی که گاها برای شما پیش می آید این است که آیا جایگزینی می توانم برای سایبان داشته باشم؟ به عنوان مثال از چادر، برزنت، طلق، ورقه های فلزی و .. استفاده کنم و برای کولر گازی سایبان درست کنم. اگر به طور صحیح به آن فکر کنید به این نتیجه می رسید که هیچ کدام از این موارد جایگزین سایبان کولر گازی سانیا نمی شود چرا که هر کدام از این موارد متریال مورد نیاز برای ایجاد سایه را ندارند و عملا نصب آن ها هیچ فایده ای برای دستگاه کولر گازی شما ندارد.

استفاده از سایبان کولر گازی سانیا و کاهش مصرف برق !

یکی از مهم ترین عواملی که مصرف برق کولر گازی را کاهش می دهد استفاده از سایبان کولر گازی است. سایبان کولر گازی سانیا با ایجاد سایه کامل بر روی دستگاه باعث خنک نگه داشتن کولر و در نتیجه استفاده کمتر از کولر گازی است.

لذا پیشنهاد ما به شما استفاده از سایبان برقی است چراکه سایه‌بان برقی دوطرفه در زمره با‌کیفیت و زیبا‌ترین نوع سایبان متحرک تولید شده در ایران قرار دارد. این مدل سایبان امکان باز کردن به‌ شکل قرینه را به مشتری داده و همچنین به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار آن دارای ماندگاری بسیار خواهد بود.