اخبار ورزشی

جدال جدید رونالدو درباره حضور در یک مهمانی

آفتاب نیوز:

ایتالیا یکی از سخت ترین کشورها در بحران تاج باقی مانده است. فوتبال یکی از اولین دیدارهای فوتبال بود که به دلیل مثبت بودن بازیکنان یوونتوس رد شد. یک ماه بعد ، در حالی که فوتبال هنوز در کشور رواج داشت ، تصاویر مربوط به سوء رفتار کریستیانو رونالدو و بونوچی ظاهر شد و انتقادهای زیادی را برانگیخت.

به گفته آس ، هرچند ، نام رونالدو به دلیل جنجال مجدداً ظهور کرده است. مهاجم پرتغالی یوونتوس اخیراً در جشن تولد یکی از خواهرزاده هایش در فونچال ، پرتغال شرکت کرد. تصاویر منتشر شده توسط این مهمانی همه را تحت تأثیر قرار داد ، زیرا بسیاری از افراد در یک مکان کوچک جمع می شدند. پنجشنبه گذشته ، دولت پرتغال وضعیت اضطراری را تا پایان ماه تمدید کرد. این رفتار رونالدو خلاف قوانین پرتغال در روزهای بحران تاج است. مادر و دوست پسر جورج نیز در مهمانی شرکت کردند.

ایتالیایی ها پس از انتشار عکس هایی از مارتینا ، همسر بنوچی ، در رسانه های اجتماعی نیز عصبانی شدند. آنها برای جشن تولد پدرش جمع شدند. در برخی پیام ها ممکن است عبارات زیر را مشاهده کنید: آیا آنها در کنار هم زندگی می کنند یا اجازه سفر و پیوستن به آنها را ندارند؟

مارتینا مجبور شد توضیح دهد: “من از 7 مارس از خانه خارج نشده ام و فقط دو روز پیش این کار را کردم. آنها مواد غذایی را به خانه می آورند. والدین من ، که به من آمدند ، از 7 مارس در قرنطینه بوده اند. شما می توانید از ما انتقاد کنید ، اما نه از نظر شهروندی و مسئولیت. ما به این کار کمک کرده ایم و خواهیم بود.