اخبار جامعه

Zali: ترافیک غیر ضروری و تغییر بیش از حد کنترل نسبی تاج

فرمانده عملیات ضد کورونا در تهران با اشاره به کنترل نسبی اپیدمی کورنا در کلانشهر تهران گفت: “حجم بالای ترافیک ، تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک غیرضروری در شهر ممکن است آمار را تغییر دهد. در هفته های آینده ”

به گزارش خبر فوری ، با استناد به روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر علیرضا زالی عصر یکشنبه (27 اردیبهشت) در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ، 294 مورد جدید کرونا ویروس در بیمارستانهای تحت پوشش استان تهران تشخیص داده شده است. . این افراد در زیرزمینهای عادی در بیمارستان بستری می شوند.

وی افزود: از دیروز (شنبه 26 اردیبهشت) 88 بیمار جدید به دلیل شدت علائم بالینی ویروس Qovid-19 در بخش های ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شده اند.

دکتر زالی از مرخص شدن 542 بیمار مبتلا به تاج از بیمارستان های تهران طی یک روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آمار نشان دهنده افزایش بهبودی مردم در تهران است.

وی گفت: تهران یکی از استان های خطرناک در زمینه بیماری همه گیری عروق بیماری کرونا است. زیرا اثبات آمار نتیجه اجرای طرح مسافت اجتماعی در دو هفته است که همزمان با نوروز بود.

وی در مورد کنترل نسبی بیماری همه گیر کرونری در کلانشهر تهران اظهار داشت: حجم بالای ترافیک ، تراکم جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی و ترافیک غیرضروری در سطح شهر ممکن است آمار را در هفته های آینده تغییر دهد.

دکتر زالی اظهار داشت: هرگونه تغییر در تعداد بیماران مبتلا به تاج بعد از یک دوره جوجه کشی دو تا سه هفته ای مشخص می شود. نوروز اعمال شد.
انتهای پیام