اخبار سلامت

کاهش ۳۲ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران

فرمانده قرارگاه تاج گذاری تهران از کاهش 32 درصدی میزان مرگ و میر ناشی از بیماری قلبی در تهران خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، دکتر علیرضا زالی در مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ، 165 بیمار در مراکز درمانی به طور منظم در استان تهران بستری شده اند ، 1.5 درصد کمتر از روز گذشته و 61 بیمار در بخش های ویژه بستری شده اند. دیروز اختلاف آماری معنی داری نبود.

وی گفت: 292 بیمار از کل بیمارستان های تهران مرخص شده اند که 32 درصد در مرگ و میر ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

زالی خاطرنشان کرد: کاهش نسبی در آمارهای اخیر ناشی از رفتار خوب شهروندان تهرانی است که با رعایت اصول بهداشت شخصی ، به پروتکل های بهداشتی خصوصاً وجود بیماریهای کم خطر ، سالخورده یا زیربنایی در شهر توجه می کنند. آنها به این نتیجه دست یافتند و با پیروی از چنین رفتاری ، می توانند در حفظ وضع موجود نقش ارزشمند و مهمی داشته باشند.

وی گفت: برای دستیابی به نتایج بهتر ، باید با مشاهده مواردی که باعث کاهش شیوع بیماری و آمار بیماران بستری می شود ، کاهش آمار را کنترل و از کاهش آمارها جلوگیری کنیم.

فرمانده قرارگاه ضد تاج در کلانشهر تهران گفت: نگرانی ها همچنان وجود دارد ، و هیچ مدرکی مبنی بر اثبات تضعیف این تاج وجود ندارد.

زالیا خاطرنشان کرد: بهداشت شخصی و قرار گرفتن در خانه افراد پرخطر به عنوان دو عامل اصلی در کاهش آمار در روزهای اخیر است و افزود: حوادث می تواند باعث افزایش تعداد مراجعان در مراجعین بیمارستانی شود.

وی مهمترین مشکل و آسیب های خطرناک در بیماری همه گیر را تحمل در برابر این بیماری دانست و تصور کرد: این بیماری کنترل می شود و اضافه کرد: “ما می دانیم مردم از این محدودیت ها خسته شده اند ، اما باید بدانند که آنها زندگی و سلامتی خود را حفظ کرده و فرزندانشان را از نظر محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی عنوان می کنند. بستگی به پیگیری دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران در پایان گفت: احترام به بهداشت شخصی ، توجه به پروتکل های بهداشتی و مهمتر از همه ، از ترافیک غیرضروری جلوگیری می کند.

انتهای پیام