اقتصادی

جدیدترین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح

استاندار بانک مرکزی با تشریح روند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه اعلام کرد: “به زودی جلسات ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح برگزار می شود و مهمترین پرونده ادغام بانکی بسته خواهد شد.”

به گزارش خبر فوری ، عبدالناسر همتی در یک پست اینستاگرامی خود اعلام کرد: این چهارشنبه (17/02/2016) در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور ، آخرین بررسی ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه انجام شد. .

وی افزود: این پروژه یکی از پیچیده ترین و دشوارترین پروژه های بانکی است که با کمک مقام معظم رهبری به یاری خداوند و با تلاش همکارانم در زمینه بازرسی و با پشتیبانی خوب از وزارت اقتصاد ، پایان آن نزدیک است.

استاندار بانک مرکزی ادامه داد: در طی ماههای گذشته و در حین ادغام با نظارت بانک مرکزی و حکمرانی خوب بانک سپه اصلاحات خوبی انجام شده است ، خصوصاً در منابع و مخارج بانکهای ادغام شده. “”

همتی خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که امروز در جلسه هیئت مدیره اتخاذ شده است ، مجامع ادغام این بانکها برگزار می شود و پرونده ادغام عمده بانک ها بسته می شود.

پیش از این ، فرماندار بانک مرکزی اعلام کرده بود که ادغام های عملی بانک های وابسته به نیروهای مسلح در طی مراحل اداری آن طی هفته های آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام