اقتصادی

افزایش ترافیک تماس‌های صوتی/ از قابلیت تماس پیام‌رسان‌ها استفاده کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ترافیک تماس صوتی در تهران به دلیل زلزله گفت: مردم برای پاک کردن کانال های صوتی باید از گزینه تماس با پیام رسان ها استفاده کنند.

به گزارش خبر فوری ، زمین لرزه ای به بزرگی 4.9 ریشتر در ساعات ابتدایی صبح جمعه تهران را لرزاند و اعلام شد که مرکز زمین لرزه در نزدیکی دماوندا و 56 کیلومتری تهران واقع شده است.

محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در توییتر خود نوشت: “به دلیل زمین لرزه ، ترافیک صوتی در تهران چند برابر شده است. لطفاً از گزینه های تماس با پیام رسان ها برای آزادسازی کانال های صوتی استفاده کنید. در حال حاضر شبکه داده و ترافیک اینترنت رو به زوال است.” خیلی طبیعی است

وی افزود: تاکنون هیچ حادثه ای در شبکه های اتصال کشور به دلیل وقوع زلزله شناسایی نشده است و به دلیل هشدار اعضای هیئت مدیره مدیریت بحران مبنی بر احتمال برگشت جریان ، من به کلیه عملیات شبکه در اپراتورهای تلفن همراه به همراه ارتباطات زیرساختی اطلاع داده ام. شرکت ” .

جهرمی توئیت کرد: “با اقدامات انجام شده ، ظرفیت تماس صوتی افزایش یافته است. این امکان وجود دارد که شهروندان بتوانند بدون هیچ مشکلی ، تماس صوتی را از طریق شبکه تلفن همراه برقرار کنند.”

انتهای پیام