اخبار عمومی

مرحله ۳۵ طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری ،
سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران در دفتر مرکزی فدبه در حاشیه پروژه Raad 35 اظهار داشت: “پس از 20 روز کار اطلاعاتی و 29 عملیات ، 291 حکم دادگاه اجرا شد و 670 سارق در مالتر و کیف دستگیر شدند.”

وی افزود: در رابطه با سرقت ، سرقت ، سرقت خودرو ، خانه و موتورسیکلت 21 باند دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله 2 هزار و 170 فقره انواع مختلفی از اموال مسروقه از متهمان پیدا شد و ارزش مالی اموال مسروقه 9.5 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

وی در مورد جزئیات کشف 182 دستگاه خودرو و موتور سیکلت در این پروژه توضیح داد و گفت: درمجموع 880 پرونده پلیس و دادگاه در این مرحله مورد بررسی قرار گرفت.

سردار رحیمی اضافه کرد: نویسندگان 3 سلاح جنگی و 34 سلاح از فولاد سرد پیدا کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به درگیری با متجاوزان خیابانی و موتور سیکلت های سنگین که باعث ناآرامی در بزرگراه های شبانه می شود ، گفت: شب گذشته 39 دستگاه موتور سیکلت سنگین که باعث ایجاد سر و صدای غیر طبیعی و 13 وسیله نقلیه در خیابان های تهران شده بودند ، توقیف شد. .

وی افزود: در فاز 35 طرح رعد ، 38 فقره کالای قاچاق دستگیر و 134 هزار نوع قاچاق کشف شد که در مجموع 30 پرونده انجام شده است. 3. تریلیون تومان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده است.

سردار رحیمی 108 کیلو مواد مخدر را در برنامه Raad 35 یافت و گفت: موارد زیر: درمان ضبط خودرو در دستور کار ما است. براین اساس ، در 48 ساعت گذشته ، آنها 5 پارکینگ و 540 ماشین صفر را که توسط کارخانه های ایران خودرو و سایپا ساخته شده بود ، پیدا کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و دستگیری واسطه های پولی که به تازگی پروژه های جنایی را آغاز کرده اند ، عنوان کرد: “در 48 ساعت گذشته پلیس امنیت اقتصادی 23 واسطه پولی را دستگیر کرد که از این تعداد 80 هزار میلیارد غیرنظامی ارز خارجی بودند.” او ربوده شد.

سردار رحیمی به کشف آمپلی فایرهای منقضی و پوسیدگی اشاره کرد و افزود: “متهمین 5.5 میلیون انباشت و تاریخ انقضا را در سراسر کشور و همچنین 3.5 تن شیر فاسد شده از مخفیگاه های متهمین پیشنهاد کردند.”