اخبار عمومی

آغاز طرح زمستانه پلیس از اول آذر

به گزارش پایگاه خبری،

سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور پلیس راهور امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) در کمیته بررسی طرح زمستانی در جمع نمایندگان نهادها و نهادهای شهرک آزمایش گفت: امیدوارم اجرای این امر بتوانیم. برای ارائه خدمات خوب در تمام زمینه های ارتباطی.

وی گفت: در هر صورت ما باید کارهای زیادی انجام دهیم و باید آن را به درستی انجام دهیم.

سردار حسینی افزود: با مکاتباتی که با وزارت راه، کشور و دفتر معاون اول رئیس جمهور داشتیم، اعتبار مستقلی برای طرح زمستانی خواهیم گرفت.

سردار حسینی گفت: در طرح زمستانی سازمان ها و نهادها باید از بهترین تجهیزات و توان خود استفاده کنند.

وی افزود: وزارت راه و پلیس راه اطلاعات دقیق راه ها را به شهروندان ارائه کند.

سردار حسینی گفت: از اول آذرماه در هر شرایط جوی تمامی خودروهای تردد در جاده ها باید زنجیر چرخ داشته باشند و این مشکل کنترل و رانندگان زنجیر چرخ بر روی خودروها داشته باشند در غیر این صورت مسیر مسدود می شود. “

وی گفت: آمادگی سازمان ها، سازمان ها و پلیس در هر شرایط آب و هوایی در صورت بروز مشکل می توانند خانواده ها را سوار کنند و همچنین از پلیس می خواهیم در خودروهای خود مواد غذایی داشته باشند که مردم باید به آن نیاز داشته باشند. ” به او غذا بدهید.

معاون پلیس راهور ناجا همچنین با قدردانی از صدا و سیما به خاطر مژده فعالیت های پلیس و سایر نهادها و سازمان ها در همه امور، گفت: نقش بی بدیل صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم روشن است و دلایل حوادث و سوانح می توان اجتناب کرد.