اخبار جامعه

جمالی‌نژاد: مشارکت مؤثر رسانه‌ها مکمل برنامه‌های مدیریت شهری در زمینه مناسب‌سازی است

معاون وزیر مهندسی عمران و شهرسازی و توسعه روستایی و رئیس هماهنگی و نظارت بر سازگاری کشور گفت: برنامه های اقتباس رادیو و تلویزیون قطعاً مکمل خوبی برای برنامه های مدیریت شهری ، سازمان بهزیستی و سایر آژانس ها است.

مهدی جمالی نژاد با استناد به پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری از وزارت کشور ، در نهمین جلسه ستاد هماهنگی و نظارت بر کشور در 12 ژوئن گفت: به ویژه استفاده از رادیو و تلویزیون و همچنین سازمان های غیر دولتی.

وی اضافه کرد: “با وجود برنامه ها و اقدامات انجام شده ، ما نیازی به توجه به تطبیق جاده ها در شهرها نداریم. در بعضی موارد کودکان ، افراد مسن و معلول نمی توانند از فضای شهری بهره مند شوند و این موضوع مهم نیاز به توجه بیشتری دارد.” کلیه رسانه های ملی و استانی بویژه سازمان رادیو و تلویزیون و شبکه های استانی آن.

همچنین جمالی-نژاد با توجه به اهمیت موضوعات مرتبط و همچنین جلسات کارگروه های زیر گروه خود ، به ویژه در زمینه اطلاع رسانی و آموزش ، از برگزاری منظم جلسات این ستاد ملی به صورت ماهانه و در زمان کمتری مطلع شد.

در این جلسه ، وحید قبادی ، رئیس سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان ادارات و سازمانهای مختلف ، ابراهیم کاظمی مومن سارایی ، رئیس دبیرخانه اقامتگاه ، گزارشی از عملکرد جلسه هشتم و اقدامات انجام شده ارائه دادند.

همچنین گزارشی از در دسترس بودن اماکن عمومی معلول جسمی و جسمی تهیه و مبادله نظر صورت گرفت.

انتهای پیام