اخبار جامعه

کارگروه های مشترک هم افزایی میان پلیس و مدیریت شهری تشکیل می شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروه های مشترک بین پلیس و شورای شهر تهران با هدف افزایش هم افزایی و همکاری خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، پرویز سروری پس از نشست هم اندیشی شورای شهر تهران با فرمانده انتظامی ناجا گفت: «ما تقریباً یک جلسه طولانی با دوستان پلیس داشتیم.

وی افزود: مطمئناً امنیت ظرف همه سرویس ها است و عملکرد همه سرویس ها در داخل محفظه امنیتی انجام می شود. پلیس تهران گزارش مفصلی از تمام بخشهای فعالیت خود ارائه داد و مقرر شد که یک کارگروه مشترک بین شهرداری و شهرداری تشکیل شود و همه کمیته ها در این زمینه تا حدودی با پلیس هم افزایی و روابط خوبی خواهند داشت.

سرور ادامه داد: معتقدم در تهران تعادل مناسبی بین جمعیت ، پلیس و پلیس وجود ندارد. بنابراین ، فشار زیادی را بر بخش امنیتی وارد می کند. طبیعتاً شهرداری باید نقش خود را در ایجاد امنیت کافی برای مردم ایفا کند که یکی از آنها احداث ایستگاه پلیس است و پلیس باید نقش م effectiveثری در خدماتی که شهرداری به مردم ارائه می دهد ، ایفا کند.

وی تأکید کرد: موضوع اصلی این است که دو سرویس شهرداری باید مردم محور باشند و خدمات امنیتی در حوزه امنیت باید مبتنی بر دموکراسی باشد که می تواند در آینده تأثیر مثبتی داشته باشد.

به گزارش خبر فوری ، نادعلی سخنگوی شورای شهر تهالی در تشریح موضوعات مطرح شده در این نشست دلسوزانه گفت: این جلسه ماهیت توافقی و غیرعلنی داشت. امروز سردار رحیمی و معاونانش در شورا حضور داشته اند و گزارش عملکرد و مواردی که موفقیت ها و موانع و ضرورت همکاری شورا و شورا را شامل می شود را درج کرده اند.

وی افزود: اعضای شورا نیز در فضایی تعاملی تردیدها و مشکلات را مطرح کردند و مقرر شد برای دستیابی به تعامل ، همکاری و هم افزایی بیشتر گروه های کاری تشکیل شود. برخی نیازهای جدی پلیس در تهران بوجود آمد که یکی از آنها احداث خانه پلیس است. این شورا همچنین موضوع آسیب های اجتماعی را به عنوان نگرانی موجود مطرح کرد. این موارد با توجه به آمار مشخص این جلسه مطرح شد و امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهری در حوزه همکاری با ناجا اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام