اقتصادی

زمان معاملات آنلاین سهام عدالت هنوز مشخص نیست

عضو هیات عالی بورس کالا با تشریح دلایل تنظیم 30 درصد برای فروش سهام عدالت اظهار داشت: هنوز زمان معامله سهام عدالت به صورت آنلاین مشخص نشده است.

وی در مصاحبه با خبر فوری سعید اسلامی با استناد به احتمال فروش 30 درصد سهام در سیستم عدالت به ذینفعان این سهام ، اظهار داشت: موارد زیر برای تعیین میزان فروش 30 درصد سهام عدالت وجود دارد. در میان چیزهای دیگر ، نگرانی در بین فعالان بازار وجود داشت که چه اتفاقی می افتد اگر افراد درگیر در املاک بخواهند کل سهام را بفروشند. البته هدف محدود کردن معامله گران نبود ، زیرا در اصل حق فروش است.

وی با تأکید بر اینکه همه محدودیت ها در معاملات سهام بصورت موقتی است ، گفت: هدف از این محدودیت ها جلوگیری از خسارت به بازار بوده است. نگرانی دیگر این بود که افراد با درآمد پایین در یک تصمیم عاطفی ارزش های خود را نمی فروشند. این کاهش به تدریج مردم را به بازار سرمایه عادت می دهد و وقتی می بینند قیمت ها بالا می رود ، عطش فروش آنها کم می شود.

عضو هیات عالی بورس اوراق بهادار ادامه داد: از طرف دیگر ، هیئت حاکمه افراد بیشتری را راهنمایی می کند که به سمت مدیریت غیرمستقیم روی بیاورند ، زیرا این پول در شرکت های استانی باقی می ماند تا در برخی از پروژه های عمرانی استان هزینه شود.

اسلامی با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی درباره احتمال فروش درصد بالاتر سهام عدالت اتخاذ نشده است ، افزود: هنوز زمان معاملاتی سهام عدالت به صورت آنلاین مشخص نشده است.

انتهای پیام