اقتصادی

آخرین خبر درباره واریز سود سهام عدالت

“حسین فهیمی” به توزیع سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود که “در روزهای پایانی سال 99 به مرحله پنجم طرح آزادسازی سهام عدالت رسیدیم که براساس آن سود سهام از طریق بازار سرمایه پرداخت می شد.”

وی اظهار داشت: نحوه پرداخت بازار سرمایه با تفاوت اساسی نسبت به دوره های گذشته در پرداخت سود سهام عدالت مرتبط بود که در گذشته سود هر شخص و تاریخ معین را در نظر می گرفت.

فهیمی اظهار داشت: امسال سهامداران بخشی از سهام خود را در بازار فروخته اند ، به روش مستقیم حدود 3 میلیون تا 200 هزار نفر و در روش غیر مستقیم سهام خود را بسته به تعداد سهام و 10 هزار نفر فروخته اند. میزان سود کسر شده

سخنگوی سهام آزادی عدالت گفت: روش محاسبه امسال برای پرداخت سهامداران این بود که سهامداران و سهامداران عدالت در روش مشارکت مستقیم و غیرمستقیم چه تعداد سهام و شرکت دارند و این موضوع در نظر گرفته شده و چه میزان سود به ازای هر سهم. ” این بر اساس عملکرد شرکت های سرمایه گذار است.

وی ادامه داد: پس از محاسبه میزان سود ، آنها را به شرکت های سرمایه گذار ارسال کردیم و در پایان سود دریافتی را بین 49 میلیون سهامدار توزیع و به حساب آنها واریز کردیم.

فهیمی گفت: اکنون در تلاشیم بقیه سود سهام عدالت را از شرکت ها جمع آوری کرده و به حساب افراد واریز کنیم و هیچ تلاشی برای پرداخت 50٪ سود سهام عدالت در اسرع وقت نخواهیم کرد “

سخنگوی سهام آزادی حزب عدالت گفت: “ما هم اکنون از همه شرکت ها می خواهیم که سود باقیمانده را در شرکت سپرده گذاری واریز کنند تا باقیمانده سود به زودی در طول ماه به حساب ذینفعان سهام عدالت واریز شود. “

به گزارش ایرنا ، مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت به سهامداران مستقیم و غیر مستقیم در تاریخ 5 اسفند ماه سال 1389 انجام شد.

دارندگان سهام 500000 تومانی رقمی در حدود 200،000 تومان دریافت كردند و به یك میلیون سهامدار سهام سهام سود دو برابر 500،000 تومان یا 400،000 تومان پرداخت شد.

223223