اخبار ورزشی

سپاهان باز هم حریف سایپا نشد/ پیروزی نفت مسجد سلیمان برابر ماشین سازی

آفتاب نیوز:

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار دیگر به پایان رسید. در یکی از آن مسابقات که ساعت 9 بعد از ظهر برگزار شد ، سایپا و سپاهان در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. مسابقه 0-0 بود. دیدار دو تیم در نیمه اول فصل با همان نتیجه به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه سپاهان حریف را کاملاً در پیش گرفت و شانس خوبی برای گلزنی داشت. بی مسئولیت بازیکنان و واکنش دروازه بان سایپا در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. بازی در نیمه دوم به عنوان نیمه اول ادامه یافت و سایپایی سعی کرد از فشار حریف خود ، ضدحمله و ضربات پنالتی و کرنر خارج شود. حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا در نیمه دوم با واکنش های خود روز سختی را برای بازیکنان سپاهان رقم زد.

Dragan Sko ko ی i چ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این مسابقه را از نزدیک در ورزشگاه دستگردی تماشا کرد. یکی از جالب ترین نکات مسابقه اخراج بازیکن فرشاد هاشمی سایپا بود. او در دقیقه 80 وارد زمین شد اما در 8 دقیقه حضور در زمین ، وی دو کارت زرد دریافت کرد و ارسال شد. این موضوع اعتراض شدید صندلی سایپا را برانگیخت.

با این نتیجه ، سپاهان با 41 امتیاز به پیروزی رسید و به دلیل اختلاف گل بهتر از شهر خودرو ، در رده دوم جدول قرار گرفت. سایپا نیز با 21 امتیاز به مقام دوازدهم صعود کرد.

در یک مسابقه دیگر ، تیم های نفت و ماشین سازی مسجد سلیمان همزمان با هم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند. در پایان تیم میزبان با تنها یک گل توانست دستگاه را شکست دهد. عماد میرجاوان در دقیقه 39 تنها گل ناف را به ثمر رساند.

با این پیروزی ، ناف 32 امتیاز کسب کرد و در رده هشتم به پایان رسید. این ماشین آلات همچنین با 24 امتیاز در مکان دهم قرار دارد.