اخبار ورزشی

پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه اول

دیدار پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با یک گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبر فوری، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، از ساعت 16:00 دو تیم سپاهان و پرسپولیس در زمین بی طرف به مصاف هم رفتند که نیمه اول با یک گل به پایان رسید. از شاگردان گل محمدی.

کمال کامیابی نیا در دقیقه 33 دروازه سپاهانی ها را باز کرد.

موقعیت های خطرناک

محمدرضا خلعتباریک تلاش خوبی برای نفوذ از جناح راست انجام داد، اما دفاع چپ میهمان توپ را به کرنر زد. در دقیقه 18 خلعتبری باز هم در متن حمله بعدی سپاهان قرار گرفت که پس از دریبل زدن مهدی شیریک، ضربه این بازیکن با دقت کمی به سمت دروازه لک در اوت رفت.

در دقیقه 24 سروش رفیعی محمدرضا خلعتبا را در چند قدمی پرسپولیس با ضربه سر فرستاد.

گل: در دقیقه 33 ارسال علی شجاعی با ضربه سر ناقص والسیانی در محوطه شش متری مقابل سر کمال کامیابی نیا روی دروازه سپاهان قرار گرفت و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه کنت را باز کرد.

در دقیقه 35 ولسیانی فرصتی برای گل تساوی داشت که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه خارج شد.

گروه سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، جلال علی محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی (کارت زرد)، فرشاد احمدزاده (کارت زرد)، محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی (کارت زرد)، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر.

انتهای پیام/