اخبار سلامت

ماسک هیچ ضرری برای سلامتی ندارد

کارشناسان می گویند استفاده از ماسک موثرترین روش برای جلوگیری از بیماری Quaid-19 است ، اما برخی ممکن است به دلیل داشتن اطلاعات ناسالم به استفاده از ماسک که برای سلامتی مضر است فکر کنند.

به گزارش خبر فوری ، استفاده طولانی مدت از ماسک ها می تواند خسته کننده باشد ، اما کارشناسان بهداشت می گویند احتمالاً درست نیست که اطلاعات غیر آگاهی و غیرقابل اطمینان درباره خطرات استفاده از ماسک وجود داشته باشد.

با توجه به شیوع بیماری Quaid-19 و اهمیت متخصصان بهداشتی با استفاده از ماسک ، ادعا شده است که باعث سلامتی می شود مانند “کاهش سطح اکسیژن بدن ، باعث سطوح خطرناک از بین بردن دی اکسید کربن” یا “تضعیف سیستم”. “ایمنی بدن” یکی از آنهاست.

درست است که کارشناسان بهداشت عمومی معتقدند که برخی از افراد ، مانند کودکان زیر دو سال ، مشکلات جسمی دارند که نفس کشیدن آنها را دشوار می کند و افرادی که به دلیل ناتوانی جسمی نمی توانند ماسک را از چهره خود جدا کنند. ماسک نیست.

به گفته کارشناسان بهداشت ، استفاده از ماسک ها می تواند در طولانی مدت خسته کننده باشد ، اما به هیچ وجه باعث بیماری یا ناتوانی نمی شود.

برخی ممکن است فکر کنند که استفاده از ماسک باعث کاهش سطح اکسیژن در بدن و خون می شود ، اما این درست نیست.

کاهش میزان اکسیژن در خون و بدن وجود دارد ، مانند کاهش تنفس ، سرفه ، افزایش یا کاهش سرعت ضربان قلب ، تعریق و تغییر رنگ پوست. نیازهای مصنوعی

طبق گفته دالاس نیوز ، با این وجود استفاده از ماسک این پیامدهای را برای فرد به همراه ندارد.

انتهای پیام