اخبار جامعه

توضیح درباره تکلیف اعزام به خدمت مشمولان کرونایی

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارسال اسناد به این سرویس خبر داد.

در مصاحبه با خبر فوری ، امیر غلامرضا رحیمی پور در مورد کسانی که در زمان استقرار تاج هنگام انجام غربالگری آلوده شده اند یا مظنون به داشتن تاج هستند ، وی گفت: “همانطور که بیش از یک بار اعلام شد ، ستاد کل ارتش پروتکل های ویژه ای درمورد سلامتی سربازان دارد.

وی ادامه داد: در این رابطه ، اگر شخصی در حین تبعید دچار تاج گذاری شود یا علائم مشکوک به تاج گذاری داشته باشد ، آن شخص تبعید نمی شود و تاریخ اعزام جدید آن توسط سازمان خدمات عمومی ناجا ابلاغ می شود.

رحیمی پور با بیان اینکه این افراد گمشده خواهند بود یا خیر ، بیان داشت: “چنین افرادی گمشده نخواهند شد ، البته اگر در حال حاضر غایب باشند ، موضوع جداگانه ای است ، اما این شخصی نیست که توجه نکرده و تاریخ اعزام به دلیل تاج تغییر کرده است.” در معرض غیبت قرار بگیرید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به خبر فوری از سربازانی که به واحد خدمات خود نرفتند ، گفت و گفت کرونا در آنجا نیست: “به طور کلی هرکسی که در زمان خود متقاضی اجرای برنامه نیست ، این موضوع را توضیح دهید. در صورت تاج ، اگر شخصی ادعا کند که تاج دارد ، تاریخ پزشکی وی به طور طبیعی بررسی می شود و پزشک متخصص نیروهای مسلح را معاینه می کند.

وی افزود: اگر ادعای این شخص صحیح باشد مشکلی برای وی ایجاد نخواهد شد و تاریخ اعزام جدید وی پس از بهبودی توسط ناجا به سازمان خدمات عمومی اطلاع داده می شود.

انتهای پیام