اخبار ورزشی

هنوز تکلیف اعزام شناگران به پارالمپیک معلوم نیست!

رئیس اتحادیه شنا برای معلولین گفت: اگر شرایط ارسال به پارالمپیک توکیو برای شناگران معلول فراهم نشود ، حضور موفق در پارو جوانان بحرین یکی از اهداف اصلی ما است.

محمدحسین اقبالی در مصاحبه با خبر فوری ، در مورد انتخاب مجدد رئیس انجمن شنا برای معلولان گفت: 20 سال است که با شناگران معلول کار می کنم و هرگز به دنبال کار نیستم. هدف اصلی من کمک به بهبود شنا معلولین بوده است و در این دوره هدف من این است که بتوانم در رویدادهای آینده به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنم.

رئیس اتحادیه شنا معلولین گفت: با استعداد خوب ما برای شنا برای معلولان ، امیدوارم امیدوارم که در آینده شناگران مشهوری مانند شاهین ایذدیار را در بازی های پاراری جوانان آسیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگرچه این اردوگاه مدت زیادی است که به دلیل انفجار ویروس Corona در آنجا بوده است ، اما شناگران به طور منظم ورزش بدنی را انجام می دهند. شاهین برای حضور در پارالمپیک توکیو به طور مرتب در صورت امکان در ایذدیار مشهد تمرین می کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا شناگر به پارالمپیک توکیو اعزام می شود ، اما از آنچه شنیده ام ، کمیسیون ملی پارالمپیک می خواهد یک یا دو شناگر را به این بازی ها بفرستد تا در رقابت های پاراآسیایی جوانان با موفقیت به رقابت بپردازند.

اقبالی اظهار داشت: اگر شرایط لازم برای اعزام شناگران به توکیو برآورده نشود ، هدف اصلی من شرکت در مسابقات پاراآسیایی جوانان بحرین و کسب مدال های بیشتر نسبت به دوره قبل است. مطمئنا با استعدادهای خوبی که در شنا برای معلولان مشخص شده است می توانیم در پاراآسیا برای جوانان به نتایج خوبی برسیم.

سرانجام وی ضمن تشکر از حمایت کمیته ملی پارالمپیک ، فدراسیون جانبازان و معلولان و فدراسیون شنا اظهار داشت: به محض بازگشت به حالت عادی ، برنامه های آماده سازی را شروع خواهیم کرد تا بتوانیم برای مسابقات بعدی آماده شویم. اما با وجود بسته بودن استخرها ، شناگران تمرین خود را فراموش نکرده اند و برای مسابقات آماده می شوند.

انتهای پیام