اخبار ورزشی

بازی استقلال و پارس جنوبی تکرار می‌شود/ فرهاد مجیدی محروم شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و با مراجعه به وب سایت فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خودش را اعلام كرد رای دو مسابقه به حالت تعلیق در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر تکرار شد.

رای کمیته جدید به شرح زیر است:

* جلسه گروهی فوتسال اصفهان و مس سونگان ورزقان تبریز هم تیم را نقض کرد و هم حامد نجفی مدیر کل مس سونگان و حمید متأسفانه ، گیتی پاسند سرمربی تیم بود. پس از بررسی تخلفات انجام شده توسط کمیته انضباطی ، دو باشگاه و بقیه افراد ، پس از انجام مصاحبه های مخالف برای عدم رعایت ماده 71 آیین نامه انضباطی ، تخلف ادعایی را در ماده 71 آیین نامه انضباطی سال 1397 اثبات و مستند کرد. هر باشگاه فوق ، حمید آیا قام و حامد نجفی 20 میلیون روبل پرداخت می کنند مجازات پول محکوم شد (این رای نهایی است).

* مسابقه بین فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی که گفته می شود فرهاد مجیدی از مسئولان سوءاستفاده کرده است. مسابقه و یک بازی برای قطع شدن منفی از زمین به بالا اتفاق افتاد.

با سرمربی استقلال ملاقات وی از کمک به تیمش منع شده بود و مجبور شد 200 میلیون کارخانه پرداخت کند مجازات به صورت نقدی پرداخت کنید (این رأی کاملاً مختص لغو است مجازات پول نقد مرور دا)

گفتنی است باشگاه استقلال به دلیل داشتن 5 بازیکن که توسط داور اخطار داده شده 20 میلیون ریال بدهکار است مجازات به صورت نقدی پرداخت کنید (این رای نهایی است)

* پارس جنوبی جم و استقلال تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند وقت ملاقات تخت جم به دلیل عدم حضور در ورزشگاه برگزار شد حضور گروه استقلال 9 بازیکن دارد رنج کشیدن به کوید 19 بدون نگه داشتن

پس از بررسی توسط کمیته انضباطی بهترین مدارک و شواهد از موارد قبلی ، خیر حضور گروه استقلال تعدیل شده و مطابق معیارهای ماده 63 مقررات انضباط مصوب سال 1397 ، این عبارت برای تکرار این بازی آورده شده است. (این رای طی یک هفته می توانید به کمیته استیناف مراجعه کنید مرور دا)

* مسابقه نساجی مازندران و فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر وقت ملاقات او در ورزشگاه بود واتانی قائمشهر به دلیل کمبود آن ، آن را نگه دارید حضور گروه فولاد خوزستان به دلیل داشتن چندین بازیکن و کادر فنی رنج کشیدن به ووید 19 بدون نگه داشتن

پس از بررسی توسط کمیته انضباطی بهترین شواهد در مورد قبلی ، خیر حضور گروه فولاد خوزستان تعدیل شده و مطابق معیارهای ماده 63 مقررات انضباط مصوب سال 1397 ، این عبارت برای تکرار این بازی آورده شده است. (این رای طی یک هفته می توانید به کمیته استیناف مراجعه کنید مرور آره).