اخبار ورزشی

عدم دیدار مجیدی با سعادتمند تعمدی نیست/ منزوی استعفا کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت نظری در پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال که امروز شنبه برگزار شد ، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: “ما در تلاش هستیم مشکلات را برطرف کنیم.” مطمئن باشید که هیئت مدیره و مدیرعامل بهترین تلاش خود را کرده اند. از این پس سخت تر کار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال حامی جدیدی دارد یا خیر ، گفت: وی افزود: “شایعاتی مبنی بر آگاهی از آقای خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره استقلال) منتشر شده است.”

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال با یادآوری موضع این باشگاه در مورد ادامه حضور در لیگ برتر گفت: “ما هرچه فدراسیون به پایان برسد پیروی خواهیم کرد.” من نمی توانم موقعیت باشگاه را بگویم. بدیهی است که ما به عنوان بخشی از این کشور ، هم موقعیت ستاد تاج و هم موقعیت فدراسیون را می پذیریم. نظر شخصی من این است که در شرایط فعلی نباید وضعیت کشور را عادی کنیم. این عادی سازی باعث شده است که عفونت کرونری و میزان مرگ و میر به تدریج با گذشت زمان افزایش یابد.

نظری از اظهارنظر درباره بدهی های اخیر این باشگاه خودداری کرد و گفت: “طبق توافق در هیئت مدیره ، مقرر شد یکی از اعضاء بخشی از مذاکرات باشد.”

وی در پاسخ به حضور ادامه اسماعیل خلیل زاده در هیئت مدیره استقلال ، تأکید کرد: آقای خلیل زاده با زور ادامه خواهد یافت. ما با هم هستیم و اگر بمانیم ، با هم هستیم.

یک خبرنگار در مورد دلیل غیبت کامران منزوی ، عضو هیئت مدیره در جلسه امروز سؤال کرد. وی پاسخ داد: انزوا در مجلس نهایی مشغول بود و او نمی توانست بیاید.

در مورد استعفای کامران منزوی از استقلال ، یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: “مدت ها پیش مانزوی استعفای خود را برداشته است ، اما هنوز هیچ کاری انجام نشده است و آنها در انتظار نظر مجمع هستند.”

در پایان ، نظری در مورد اختلافات بین فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند ، سرمربی این باشگاه و مدیر کل و عدم برگزاری جلسه دو طرف گفت: “من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم.” مطمئناً در نظر گرفته نشده است و موفق می شود.