اخبار سلامت

وضعیت ابتلا به کرونا شکننده است

خبر فوری / بوشهر استاندار بوشهر گفت: سلامت جامعه موضوعی اجباری است و با توجه به شرایط استان ، از نظر پخش تاج باید برنامه های مربوط به نماز عرفه با استفاده از توان فضای مجازی انجام شود.

عبدالکریم زمین از ستاد استانی تاج در سال 1967 بخاطر بزرگداشت سالگرد عملیات مرصاد تشکر کرد و از کارکنان استان بخاطر تلاشهایشان برای مقابله با انفجار تاج تشکر کرد: و اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم ، همچنان شاهد افزایش موارد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: “بیشترین تأثیر و نقش در کنترل گسترش تاج در دست افرادی است که می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و مشاهده فاصله اجتماعی نقش مهمی در برابر تاج بازی کنند.”

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر روز سختی را در برخورد با تاج داشته و ما بسیاری از افراد مورد علاقه خود را از دست داده ایم ، اضافه کرد: “تنها درمانی برای بیماری عروق کرونا ویروس قلب پیروی از پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است که می توان از آن برای اصلاح تاج استفاده کرد.” مدیریت کنید و از قرمز خارج شوید.

در ادامه با تشکر از تیم نظارت و بازرسی استان ، تصریح کرد: دستگاه های تخصصی باید وظیفه خود را برای کنترل اماکن و اصناف انجام دهند زیرا سهل انگاری در این زمینه هزینه های بالایی را برای جامعه به همراه دارد ، بنابراین متاسفم که مقابله با تخلفات جایز نیست.

وی با توجه به ایجاد کمیته نظارت بر پروتکل بهداشت ، وی تأکید کرد که این کمیته باید دائمی و نیاز به جلسات هفتگی باشد.

فرماندار بوشهر خطاب به استانداران استان است و گفت: اگر بانک ها ، دفاتر و پیشخوان ها در خدمات دولتی و سایر مراکز از پروتکل های بهداشتی پیروی نکنند ، آنلاین و موم می شوند و عدم پیروی از پروتکل ها عواقبی را برای مسئولان دستگاه های اجرایی به همراه خواهد داشت. این یک اولویت است.

عبدالکریم زمین با بیان اطلاعات در مورد بازار تولید کنندگان میوه و تره بار و ماهی اظهار داشت: اگر صاحبان بازارهای میوه و تره بار و استانی استان از پروتکل های بهداشتی پیروی نکنند ، استانداران باید با همکاری دستگاه قضایی این دولتها را ببندند. ردن

وی در مورد آیین های ویژه محرم در استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط و ویژگی های آیین های محرم در بوشهر که در فضای داخلی انجام می شود ، کارگروه مسئول معاونت سیاسی دولت و حضور دفاتر اوقاف ، تبلیغات اسلامی و اجرای قانون است. و دانشگاه علوم پزشکی راه حل های لازم را برای نحوه اجرای آئین های محرم بوشهر بررسی و پیشنهاد خواهد کرد.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به شرایط پیرامون فوران تاج استان ، محدودیت های تاج استان نیز در این هفته تمدید خواهد شد.

انتهای پیام