اخبار جامعه

‏آیا موج سوم کرونا در کشور آغاز می‌شود؟

خبر فوری / بوشهر بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، اظهار داشت: با نگاهی به نمودار روند بیماری در روزهای آینده مشخص می شود که موج سوم تاج در کشور آغاز می شود ، بنابراین باید تاج را جدی گرفت و دستورالعمل های بهداشتی را برای محافظت از سلامتی و محیط پیروی کرد. رعایت کنید.

سعید کشمیری گفت: تعداد بیماران بستری در عروق ویروس کرونا بیمارستان های استان بوشهر 299 نفر در روز سه شنبه 25 شهریور است. 22 مورد قطعی برای تاج وجود دارد.

وی افزود: هم اکنون 47 بیمار در بخشهای ویژه بخشهای بیمارستان بستری هستند و از کل موارد پذیرش شده در محله های ویژه ، 20 نفر با دستگاه می توانند تنفس کنند.

دبیر ستاد تاج در استان بوشهر نتایج مرگ های ناشی از تاجگذاری در استان بوشهر را تأیید و اعلام کرد: دو زن 67 ، 77 و 77 ساله با سابقه دیابت ، بیماری قلبی و فشار خون بالا و دو مرد 55 و 68 ساله ، با نارسایی و فشار خون بالا ، او متاسفانه در میان کشته شدگان بیماری عروق ویروس کرونا قلب بود.

بوشهر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: خوشبختانه شب گذشته 53 بیمار که از وضعیت عمومی خوبی برخوردار بودند از بیمارستانهای استان بوشهر مرخص شدند.

کشمیر افزود: هیچ کشوری برنامه ای برای واکسیناسیون جهانی آنفلوانزا ندارد و تنها تأکید بر ورود گروه های آسیب پذیر است.

دبیر ستاد تاج در استان بوشهر گفت: بررسی نمودار روند بیماری در روزهای آینده مشخص می کند که موج سوم تاج در کشور آغاز می شود یا خیر ، بنابراین ما باید به طور جدی به تاج بپردازیم و رهنمودهایی را برای حفظ سلامتی و اطرافیان ارائه دهیم. بهداشت را رعایت کنید.

انتهای پیام