اخبار جامعه

اهدای 1500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیجار

1500 کتاب را به کتابخانه های عمومی شهر بیجار اهدا کنید

خبر فوری / کردستان آنلاین گیتی ، یک سازمان غیردولتی و خیرخواهانه ، 1500 کتاب به کتابخانه های عمومی بیجار اهدا کرد.

موسسه خیریه و مسکن آنلاین گیتی با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تهیه منابع جدید ، 1500 کتاب را به کتابخانه های عمومی شهر بیجار اهدا کرد.
در گفت و گو با خبر فوری ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بیجار اظهار داشت: کتابهای اهدا شده برای کودکان و نوجوانان ، آزمون عمومی و ورودی است که پس از تأیید در قفسه های کتابخانه های عمومی شهر قرار می گیرد.
سارا الوندی با تشکر از موسسه آنلاین گیتی برای اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی بیجار ، اظهار داشت: این سازمان غیردولتی و خیریه با هدف ارتقاء سطح فرهنگی کشور ایجاد شده است و یکی از اقدامات ارزشمند آن کمک مالی به مناطق کم درآمد است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی بیجار ادامه داد: کتاب های اهدا شده توسط این موسسه با تأیید کارشناسان مربوطه در صورت نیاز برای استفاده اعضای و علاقه مندان به کتابخانه های شهرستان ارسال می شود.
الوندیک درباره اجرای طرح “اهدای کتاب ، اهدای آگاهی” توسط بنیاد کتابخانه های عمومی گفت: پله ها.
وی خاطرنشان کرد: براساس این طرح ، مردم و اهدا کنندگان کتاب می توانند به نزدیکترین کتابخانه عمومی مراجعه کنند و کتابهایی را که خوانده اند بدون استفاده از دیگران به کتابخانه اهدا کنند.
الوندی بابیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیجار 98 هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف در کتابخانه های عمومی دارد: “در حال حاضر این شهر دارای 6 کتابخانه عمومی نهادی و یک کتابخانه عمومی مشارکتی با 4،300 عضو فعال است.”

انتهای پیام