اخبار جامعه

بازدید اعضای کمیسیون عمران از پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت ترافیک

سخنگوی کمیته خدمات ملکی مدنی گزارش داد که اعضای آن کمیته از پلیس ناجا رهرو و مرکز مدیریت ترافیک ناجا بازدید کرده اند.

در گفت و گو با خبر فوری ، سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه کمیسیون عمران در بعد از ظهر اظهار داشت: این ظهر امروز اعضای کمیسیون عمران از پلیس راهور ناجا بازدید کردند. در رابطه با مأموریت های این بخش چه در داخل شهر و چه در خارج از شهر ، رضور ناجا با اعضای کمیته معرفی شد.

وی افزود: در این بازدید موضوعات مربوط به جرم و موارد مرتبط با کمبود کارکنان و ماشین آلات مورد بررسی قرار گرفت. پلیس راهور ناجا در تلاش است تختخواب های لازم را فراهم کند تا افراد بتوانند بسیاری از کارهای خود را مانند گرفتن پلاک یا تحویل پلاک ، بصورت آنلاین و حضوری انجام دهند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نگاه رهرو ناجا از پلیس ارائه خدمات به مردم است. در این بازدید همچنین به موضوعات امنیتی مراکز حمل و نقل پرداخته شده است. براساس گزارش ها ، 5 هزار و 300 آسیب پذیری در سراسر کشور شناسایی شده است و پلیس راهور ناجا با همکاری سازمان های مربوطه در تلاش است تا این تهدیدات را برطرف کند. در آن جلسه به درخواستهای مربوط به مجلس نیز اشاره شد و مقرر شد كمسیون عمران در برنامه های آینده خود از این بخش كمك كند.

وی همچنین تأکید کرد: اعضای کمیته همچنین از مرکز مدیریت ترافیک ناجا بازدید کرده و از سیستم های مختلف مدیریت ترافیک شهری و حومه مانند پلاک خوان و سامانه های ثبت تخلف بازدید کردند. براساس گزارش ها ، چندین سیستم در محورهای کشور نصب شده است و مدیریت و کنترل صحیح در این منطقه اعمال شده است. گزارش دیگر ارائه شده در این بازدید گنجاندن کلیه امکانات هوشمند در زمینه حمل و نقل و ترافیک بود. سرانجام نتیجه گرفت که آنها با این کمیته ها همکاری می کنند.

انتهای پیام