اخبار ورزشی

جولان کرونا در لیگ؛ برگزاری مسابقات حساس در هاله‌ای از ابهام

براساس گزارش تیم ورزشی آنا نیوز ، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال فردا از ساعت 16 بعدازظهر 6 مسابقه برگزار می شود. با این حال ، نقش برخی از گروه ها به دلیل ویروس های کرونا و مشکلات حاشیه ای نامشخص است.

شهرداری ورامین – سایپا

طبق گفته شیرکوند ، تمام بازیکنان تیم Varamin Township به ویروس کرونا آلوده شده اند و به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند بود ، فردا تیم باید به مصاف سایپا برود. با این حال ، رئیس سازمان لیگ می گوید نتایج آزمون تاج باید توسط علوم پزشکی تأیید شود و اگر آن جلسه تأیید شود ، به تعویق می افتد. تیم های سایپا و شهرداری ورامین با 13 امتیاز و هر کدام 4 برد در مکان های سوم و چهارم قرار دارند. مسئولان تیم شهرستان ورامین هفته گذشته مقابل سپاهان به میدان رفتند و آن مسابقه را ترک کردند. البته بازیکنان ادعا می کنند که ویروس کرونا را آلوده کرده اند و مسئولان را نیز در این باره آگاه کرده اند اما این بی مسئولیتی باعث شد شهرداری ورامین علی رغم اینکه بازیکن کرونا است و مقابل باخت سپاهان به میدان می رود.

تیم آذربایجان ارومیه – سیرجان

یکی دیگر از دیدارهای این هفته که البته در شرایط خاصی به سر می برد ، درگیری تیم های آذربایجانی ارومیه و سیرجان است. تیم روباه هفته گذشته با تیم های زیادی مقابل پیکان بازی کرد و فدراسیون برخی از اعضای کادر فنی و این بازیکن را محروم کرد و تیم آذری نیز با تهدید به کناره گیری از لیگ اعتراض کرد.

سپاهان – شهرداری قزوین

تیم سپاهان با 5 برد و 14 امتیاز فردا میهمان تیم شهرداری قزوین است که در رده نهم جدول قرار دارد. سپاهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر مقابل شهرداری ورامین بازی کرد که مربی رحمانی راد و برخی از بازیکنان آن تیم بدون سرمربی و بازیکنان کرونا به ویروس کرونا آلوده شدند. اما نکته قابل توجه این بود که 5 بازیکن سپاهانی قبل از بازی با دماسنج دمای بدن بالا داشتند ، اما طبق گفته رئیس سازمان لیگ ، دماسنج ملاک نیست! با این حال ، این مسابقه قرار است فردا برگزار شود و سفاردی ها به دنبال کسب ششمین پیروزی خود برای برتری هستند.

برنامه هفته هفتم مسابقات والیبال لیگ یک به شرح زیر است:

چهارشنبه شانزدهم اکتبر

شهداب یزد – پیکان تهران – ساعت 16:00.

خاتم اردکان – لبنیات هراز آمل – ساعت 16:00.

آذرباتری ارومیه – فولاد سیرجان – ساعت 16:00.

هورسان رامسر – شهرداری گنبد – ساعت 16:00.

شهرداری قزوین – فولاد مبارکه سپاهان – ساعت 16:00.

سایپا تهران – شهرداری ورامین – ساعت 16:00

انتهای پیام / 4057 /