اخبار سلامت

معرفی پودر رویال اصل برای چاقی و اضافه وزن

مروزه با افزایش تقاضا برای پودرهای چاقی، تمایل به استفاده از پودر چاقی رویال افزایش یافته است .پودرهای متنوعی برای این منظور وجود دارد از جمله دارچین ، پودر جوانه گندم و در نهایت پودر رویال اصل. یکی از خواص پودر جوانه گندم این است که یک پودر گیاهی برای صورت است و عوارض جانبی داروهای شیمیایی را ندارد. یکی از معایب پودر جوانه گندم برای چاقی این است که بر همه جای بدن تاثیر می گذارد.

 

درست هنگامی که وزن فردی از میانگین وزنی وی کمتر باشد به اصطلاح لاغر محسوب می شود. عوامل زیادی در لاغر شدن افراد دخالت دارند که از جمله آنها می توان به سوء تغذیه، استرس، دیابت و کم خوابی اشاره نمود. این کمبود وزن با استفاده از برخی رژیم های چاقی و زیر نظر متخصص تغذیه قابل بازگشت و با مدتی تلاش رفع خواهد شد. لیکن در اینجا با معرفی پودر رویال و بیان مزایای آن و با اعتماد به علم گیاهی و عدم وجود مواد شیمیایی در آن به راحتی و در مدت زمان کوتاهی کمبود وزن جبران خواهد شد .

پودر رویال فت

پودر چاقی رویال دارای مکانیزم بسیار عالی برای افزایش وزن و چاقی مناسب است. افزایش وزن تضمین شده توسط این پودر بدون بازگشت و به طور یک پارچه در سطح بدن عمل می کند. مواد متنوعی در ترکیب این پودر به کار رفته است که عبارتند از:

 

  •  جوانه گندم
  •  جینسینگ
  •  جوانه جو
  •  عصاره مالت
  •  جنتیانا

 

چاقی غیر طبیعی شرایطی است که فرد آنقدر چربی بدن را جمع کرده است که می تواند بر سلامتی آن تأثیر منفی بگذارد. اگر وزن بدن یک فرد حداقل 20 درصد بالاتر از حد ممکن باشد ، چاق محسوب می شود. اما پودر چاقی رویال چنین نیست و چاقی را بر اساس فیزیولوژی بدن در سطح آن پخش می کند. لیکن با مصرف پودر رویال اصل شرایط لازم برای جذب و تامین انواع مواد معدنی لازم برای چاقی به صورت طبیعی مهیا می شود. از آن جایی که این محصول از مواد صد در صد طبیعی و گیاهی تهیه می شود، تاثیر آن نیز بر اساس طبع و ماهیت بدن فرد می باشد

پودر چاق کننده رویال

 

تشخیص پودر رویال اصل

 

امروزه به دلیل استقبال گسترده مردم از پودر رویال به مانند دیگر محصولات موفق در بازار گاهی تشخیص پودر رویال اصل مشکل بوده و این پودر نیز از گزند سود جویان در امان نمانده است. از آنجایی که تاثیر این محصول نسبت به هزینه صرف شده بسیار عالی است، با استفاده از نام، برند و بسته بندی تقلبی تنها در فکر بردن سود هنگفت و در نتیجه خراب کردن نام محصول در اذهان عمومی بر آمدند. این باعث تاسف است که مصرف محصول تقلبی توسط برخی از شهروندان گرامی در اکثر موارد باعث بروز مشکلات و بیماری های گوارشی و در برخی حالات کبدی گردید. در نتیجه تقاضا داریم که به هنگام خرید پودر رویال اصل به چند نکته توجه بفرمایید تا از ابتیاع پودر اصلی اطمینان بیابید:

 

  • پلمب بسته
  • درب پلاستیکی
  •  رنگ کرم درب محصول

 

مشتریان عزیز با توجه به عکس پودر رویال، به راحتی می توانند تفاوت پودر اصلی و تقلبی را تشخیص داده و از خرید خود اطمینان داشته باشند.

 

تشخیص پودر چاقی رویال