اخبار عمومی

سامان قدوس کجاست و چه می‌کند؟

سامان قدوس یکی از بدترین لحظات زندگی ورزشی خود را در آمیا تجربه کرد. از محرومیت ها و جریمه های فیفا گرفته تا مصدومیت شدید و سقوط به لیگ دسته دوم فرانسه.

به گزارش خبر فوری ، “فرهیختگان” نوشت: وینگر ایرانی آمیان که در لیگ فرانسه کابوس می دید ، در تابستان تصمیم گرفت از این شرایط دور شود و در نهایت به صورت قرضی به انگلیس رفت. برنتفورد مدت هاست ملی گرای ایرانی را دنبال می کند و در آخرین پنجره نقل و انتقالات ، سرانجام موفق شد. قدوس به خوبی می داند که او یک رهبر آسان قهرمانی انگلیس نیست و رفتن به این مسابقات احتمالاً بزرگترین چالشی است که در طول فوتبالش با آن روبرو خواهد شد. حالا او به یکی از اعضای تقریباً ثابت تیمش تبدیل شده است و اوایل هفته در مسابقه با لوتون نبود ، اما او از همان ابتدا و با توجه به تعداد زیاد مسابقات در این لیگ ، مسابقه با سوانزی را آغاز کرد. بازیکنان سعی می کنند با استفاده از سیستم چرخش استراحت کنند تا از آسیب و خستگی جلوگیری کنند. برنتفورد که 10 هفته پس از مسابقات در رده 10 جدول رده بندی قرار دارد ، عصر امروز در دیداری قاطع به مصاف میدلزبورو می رود.

تأثیر غیبت هواداران

قدوس فوتبال خود را در لیگ سوئد آغاز کرد و هنوز هم در میان رسانه های سوئد است. روزنامه سوئدی Aftonbladet ، یکی از قدیمی ترین رسانه ها در منطقه اسکاندیناوی ، از وضعیت مقدسین در انگلیس گزارش داد و با او مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید. این روزنامه می گوید: “این گفته می گوید آنچه شما را نمی كشد ، شما را قویتر می كند و اگر كسی معنی آن را بفهمد ، مالم. مهاجم برنتفورد است.” سامان قدوس اکنون وضعیت خوبی در این تیم دارد و به آینده امیدوار است. “حتی اگر او هنوز هم سردرد و بی خوابی در شب دارد.” مهاجم 27 ساله گفت: “دو سال گذشته برای من مانند جهنم واقعی بوده است.” من واقعاً برنتفورد را دوست دارم. “در فرانسه ، آنها در پایان فصل انرژی بدی داشتند و می خواستند دوباره شروع کنند.”

با این حال ، او در مورد تیم جدیدش مثبت صحبت می کند و معتقد است که بازیکنان بسیار خوبی در تیم جوان هستند و در عین حال با انگیزه و مشتاق پیروزی هستند: “این باشگاه مانند زمانی است که در اوسترشوند سوئد حضور داشتم ، اما امکانات و شرایط بیشتری دارد. “

پایتخت انگلیس در حال آماده سازی قرنطینه است. نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، در مورد نقش خود در نجات کریسمس صحبت می کند و تصمیم دارد کافه ها ، مغازه ها و مکان های دیگری را که به دلیل ازدحام تاج می توانند گسترش دهند ، تعطیل کند. بنابراین ، او امیدوار است که انگلیسی ها بتوانند تعطیلات سال نو را در شرایط خوبی در کنار عزیزانشان بگذرانند. در مورد این ورزش ، در حال حاضر چنین تصمیمی وجود ندارد و مسابقات فوتبال در ماه نوامبر برگزار می شود و فرصت خوبی برای قدوس است تا شکست های سالهای اخیر را جبران کند: “ما فکر نمی کردیم حضور هواداران اینقدر مهم و موثر باشد. اما اکنون مشخص شده که آنها چه نقشی در فوتبال دارند. انگیزه ، توجه و حتی آدرنالین شما بالا می رود. “بازیکنان همچنین طرفداران دویدن بیشتری دارند و در حال حاضر آمار نشان می دهد که پس از منفجر شدن تاج و عدم تماشاگر در استادیوم ها ، میزان مسابقه ها کاهش یافته است.

آغاز مشکلات

قدوس در درخشش اوسترسوند بین سالهای 2016 و 2018 نقش مهمی داشت. پسر مالم پسر با توانایی بالایی در گلزنی و پای راست قوی به رهبری مربی به نام گراهام پاتر ، توسط یکی از فروشندگان ناموفق تلفن به یکی از بهترین بازیکنان لیگ سوئد تبدیل شد. از آنجا که این باشگاه در مسابقات اروپایی درخشان بود ، تعداد زیادی مشتری برای او پیدا شدند و در ابتدا به نظر می رسید هوئسکا در اسپانیا مقصد بعدی این بازیکن باشد ، اما در نهایت قدوس به لیگ فرانسه منتقل شد. این آغاز بحران زندگی ورزشی او بود و در فوتبال پیشرفت کرد. شرایط او پیچیده شد و در احساس تأثیرات بر زندگی اش دچار مشکل شد و با ناراحتی گفت: “من هنوز آن زمان را فراموش نکرده ام و به آن فکر می کنم.” خوابیدن شب برای من سخت است ، اما این مواردی است که شما باید با آنها کنار بیایید چیزها و سپس می توانید به زندگی خود ادامه دهید. “

وی به نقض قرارداد خود با قدوس هوئسکا متهم شد و بعداً توسط فیفا مجازات شد. طبق این حکم ، باشگاه وی از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد و مهاجم ایرانی به پرداخت 43 میلیون کرون (4 میلیون یورو) و 4 ماه محرومیت از فعالیت های ورزشی جریمه شد. دادگاه CAS درخواست تجدیدنظر او و باشگاه را شنید: “به دلیل ظاهر تاج ، دادگاه به مدت یك ماه به تعویق افتاد و سپس برنامه چندین بار تغییر كرد. باید بگویم كه این كار دشوار است و سعی می كنم از دوستان و بستگانم مشاوره و پشتیبانی بگیرم ، اما همه چیز به سرعت در حال بهبود است. “هنوز 40 میلیون دلار جریمه نقدی در نظر گرفته شده است و من نمی دانم چه کاری انجام دهم.”

او ناامیدانه در مورد این پرونده صحبت می کند. در ابتدا تصمیم گرفت به سرعت تعلیق را تصویب کند ، سپس در یک باشگاه دیگر ، به عنوان مثال برنتفورد ، برای اینکه مشکلی پیش نیاید: “این به این معنی نبود که احساس گناه کردم و حکم را پذیرفتم. اما من مجبور شدم غیبت را پشت سر بگذارم.” برادرم بعد از پایان این پرونده ها گفت که من کتابی منتشر خواهم کرد و همه چیز را توضیح خواهم داد. “

درد عجیب

چهار ماه به سختی گذشت و او پس از مصدومیت به تیم خود بازگشت ، اما در بهار سال 2020 ، پس از احساس درد عجیب در معده ، با پزشک تیم آمیان مشورت کرد: “من روز قبل به باشگاه رفتم و تمرینات شکم را انجام دادم. به خودم گفتم که هرگز تمرین نمی کنم. من این درد را احساس کردم زیرا در راه رفتن نیز دچار مشکل شدم. فکر کردم این یک مشکل تنش عضلانی است یا چیزی دیگر. دکتر تیم به من گفت فشار بر روی شکمم بریز و بلافاصله به بیمارستان بروی. دکتر مشکوک به مشکل دلبستگی بود و من همیشه فکر می کردم که هرگز برای من اتفاق نخواهد افتاد. او در بیمارستان آزمایش خون داد آنها به من گفتند و من را به خانه فرستادند. با خودم فکر کردم ، خوب ، پس از آن می توانم بازی را دو روز بعد انجام دهم. پس از آن من نمی توانستم بایستم ، بنشینم یا دراز بکشم. من ترسیده بودم و نمی دانستم چه باید بکنم. نیمه شب به دکتر زنگ زدم و گفتم من آنقدر درد داشتم که نمی توانستم کاری انجام دهم او گفت مشکل شما خیلی جدی است من چیزی در مورد nskin نمی دانستم ، بنابراین نمی فهمیدم که چرا اینقدر فشار روانی روی تیم تیم وجود دارد. “وقتی برای بار دوم به بیمارستان رفتم ، آنها بلافاصله مرا عمل کردند و نمی دانم چرا برای اولین بار مرا به خانه فرستادند.”

در این شرایط ، مهاجم با پیشنهاد برنتفورد نفس راحتی کشید ، اما هنوز مطمئن نبود: “چند هفته گذشته بسیار دشوار بود و نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم. من باید چمدان های خود را بردارم و آماده رفتن به انگلیس یا ماندن در آنجا باشم.” همه چیز بهتر شد و اکنون وقت آن است که نشان دهم من چه نوع بازیکنی هستم. “

قدوس اکنون خانه خود را در برنتفورد پیدا کرده است و شاید یکی از دلایل آن تعداد زیاد بازیکنان اسکاندیناوی در این باشگاه باشد. 4 سوئدی (قدوس ، پونتوس جانسون ، فردریک همر و سیمون اندرسون) و البته 5 بازیکن دانمارکی به همراه مربی تیم فرانک توماس ، قدوس مشکلی برای برقراری ارتباط بهتر بازیکنان در زمین نداشته است: “شاید تیم آن منطقه بازیکنان زیادی نداشته باشد. اسکاندیناویایی. “باور من برای این کار دشوار است.”

این باشگاه فصل گذشته به آستانه صعود به لیگ برتر رسید اما در فینال پلی آف به فولام باخت. آنها به پرورش استعداد و فروش به تیم های لیگ برتر مشهور هستند. نیل موپای (برایتون) ، اولی واتکینز (استون ویل) و اخیراً سعید برنهام (وستهم) نمونه هایی هستند که ممکن است قدیس را ترغیب به ادامه راه خود کنند: “این پر از بازیکنانی از این دست است و البته این موارد برای انگیزه دادن به ما وجود دارد. از آن استفاده کنید.”

حتی بهتر از سوئد

قدوس در پاسخ به بزرگترین تفاوت فوتبال فرانسه و انگلیس گفت: “داوران اینجا خیلی سختگیرانه نیستند و به ما اجازه می دهند بازی های بیشتری انجام دهیم.” من با سابقه قدیمی بازی در لیگ لیگ و گفتن اینکه به زودی ارائه می شود موافق نیستم. یادم می آید اولین باری که به تیمی که با Millwall روبرو بودیم آمدم. همه گفتند این بدترین تیمی است که می توانند در لیگ انگلیس داشته باشند. گفته می شود او در میدان علف های هرز حریف سرسختی است و طرفداران پرشوری دارد. من بازی را از روی سکو تماشا می کردم و انتظار بدترین چیزها را داشتم ، اما وقتی به زمین نگاه کردم ، فهمیدم که در سوئد چمن چندان خوبی وجود ندارد و هیچ توپ و برخورد طولانی روی زمین وجود ندارد. “همه سعی داشتند فوتبال بازی کنند.”

وی معتقد است که همه اعضای تیم از توانایی های وی آگاهی چندانی ندارند: “بسیاری از مردم نام آمیان را نمی شنیدند و حتی برخی فکر می کردند این یک باشگاه در سوئد است.” تقریباً 2.5 سال است که او با آرسنال Ostersund برنده شده است ، اما 10 سال از آن بازی می گذرد: “گراهام پاتر ، مدیر سابق من ، امروز در برایتون مشغول است ، اما وقتی به اینجا رسیدم او با من تماس گرفت. او فریاد زد و به او تبریک گفت. “من بیشتر او را از طریق دستیاران در مورد وضعیتش می پرسم و وضعیت او را پیگیری می کنم.”

حالا قدوس از آن روزهای سخت دور شده و به نظر می رسد زندگی خود را دوباره نشان داده است. حکم CAS هنوز منتشر نشده است ، اما در پاسخ به اینکه آیا او در همه این مسائل و در زمان های تاریک تجربه مثبتی داشته است ، بدون مکث می گوید: “من آن زمان را جهنمی واقعی می دانم. نمی خواهم کسی چنین تجربه ای داشته باشد. “درک این احساس یک تجربه دردناک بود و من حتی دشمن خود را نمی خواهم.”

به نظر می رسد که او در این روز کمی پیشرفت کرده و با آسیب دلبستگی و تاج از روزهای تاریک دور شده است: “شاید او از نظر ذهنی قویتر از قبل بود. من سعی کردم بیشتر از قبل تمرین کنم و فکر می کنم توانسته ام با این مسئله کنار بیایم. شاید در بازی بعدی 5 گل برای تیمم به ثمر رساندم.” من منتظر هستم که این اتفاق بیفتد (می خندد). “

انتهای پیام