اقتصادی

تحویل پیام رئیس جمهور ایران به امیر قطر

وزیر انرژی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با امیر قطر با ارسال پیامی کتبی به رئیس جمهوری اسلامی ایران ، بر توسعه همه جانبه روابط دو کشور تأکید کرد.

به گزارش خبر فوری ، رضا اردکانیان – وزیر انرژی و رئیس کمیته مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر ، روز دوشنبه با تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی ، امیر قطر دیدار کرد.

در این جلسه متن پیامی که رئیس جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر نوشته بود به حسن روحانی ارائه شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران در آن پیام با استناد به توافقات قبلی بین دو کشور ، به ویژه در سفر امیر قطر به تهران در سال گذشته ، بر آمادگی کشورمان برای اجرای همه توافق نامه ها تأکید کرد.

به گفته وزارت نیرو ، اردكانیان وزیر نیرو از دولت قطر برای كمك پزشكی در زمینه مبارزه با شیوع ویروس كرونا تشكر كرد (Covid-19).

امیر قطر همچنین از رئیس جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: “ما ایران را شریک استراتژیک خود می دانیم و همکاری بین قطر و جمهوری اسلامی ایران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ امیدواریم هر ساله روابط دو کشور گسترش یابد.

وزیر نیرو رضا اردکانیان در ادامه سفر خود با وزرای تجارت و صنعت ، وزیر مشاوران انرژی و رئیس شرکت آب و برق و همچنین سرمایه گذاری قطر و اتاق بازرگانی و روسای بخش خصوصی که علاقه مند به روابط اقتصادی هستند ، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام