اقتصادی

پیام تبریک وزیر صمت به رییس جمهور منتخب

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در پیامی به آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای برگزاری انتخابات مردمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش خبر فوری ، در آن پیام ، علیرضا رزم حسینی معتقد بود که حضور حماسی مردم برای ایجاد ثبات در اقتدار و اطمینان از پیشرفت کشور است و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ، موفقیت در تحقق آرمان های بزرگ و آرمان های انقلابی را زیر سوال برد. ملت ایران.

متن پیام وزیر صمت به شرح زیر است:
آقای حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور افتخاری انتخاب شد

با سلام و کمک مالی

حضور حماسی و بانشاط در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ملت بزرگ ایران علی رغم وسوسه های دشمنان قسم خورده این آب و خاک ، بیانات وفاداری ، اعتماد و اعتقاد مشهوری را در جامعه ایجاد کرد تا ناامیدی و امید ایجاد کند. دعوت به رهبری. رهبر معظم انقلاب برای تحکیم قدرت و امنیت و اطمینان از پیشرفت کشور ایجاد شده اند.
من به نمایندگی از خانواده بزرگی از تولیدکنندگان ، کارآفرینان ، صنعتگران ، معدن کاران ، اصناف ، بازاریان ، سازمان های بخش خصوصی و انجمن های مرتبط با تولید و تجارت ، به رهبر فرزانه انقلاب ، ملت پرافتخار ایران و جنابعالی تبریک می گویم: بزرگ آرزوها و آرمان های ملت شریف ایران. من مسئول نظارت بر موفقیت وی در رسیدن به انقلاب هستم.
امیدوارم با کمک مردم و سوابق موفق و عالی خود در راه پیشرفت میهن اسلامی ، خدمت صادقی به مردم و کارآفرینان صنعت ، معدن و تجارت ، آینده ای روشن و پر رونق برای ایران و ایرانی ها.
علیرضا رزم حسینی

انتهای پیام