اخبار ورزشی

ظرفیت لیگ برتر والیبال حداکثر ۱۲ تیم است

به گزارش خبرگزاری خبر فوری در قزوین؛ علیرضا بهبودی ، بازیکن با سابقه والیبال در استان قزوین ، که امسال در لیگ برتر فولادسیرجان بازی می کند ، گفت: “زمینه جذاب والیبال در جهان همیشه با تماشاگران زیباست و مطمئناً در شرایط فعلی.

بازیکن والیبال استانی باتجربه که سال ها در تیم های لیگ برتر بازی می کند و امسال نیز در تیم فولاد سیرجان عضویت دارد ، در مورد ارزیابی خود از لیگ والیبال اول کشور گفت: این سازمان لیگ را تا هفته هفتم به خوبی حفظ کرد. موج سوم لیگ کرونا بسته شد و همانطور که باشگاه ها با هم فکر می کردند و اصرار به ادامه لیگ داشتند ، زیرا سال المپیک ما بود ، لیگ دوباره به صورت متمرکز آغاز شد.

وی گفت: برای حفظ لیگ تهران به صورت متمرکز و توجه بیشتر به شرایطی که لیگ های هندبال و بسکتبال تهران نیز برگزار می شود.

فولاد سیرجان در مورد سطح کیفی لیگ نیز گفت: تیم های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و حدود شش یا هفت تیم با بازیکنان خوب مدعی حذفی و حتی قهرمانی هستند و اکنون شرایط مثل سال های گذشته نیست فقط فقط دو یا سه تیم همیشه ادعای تیم را داشتند .

بهبودی در مورد شکاف قانونی تعداد تیم های لیگ برتر تصریح کرد: اگر قرار است قانون اجرا شود همه چیز باید قانونی باشد و اگر به کدخدا نگاه کنیم ماجرا متفاوت است و این روش هم لیگ و هم تیم ملی را تحت تأثیر قرار خواهد داد. .

وی گفت: “من فکر می کنم کیفیت و ظرفیت فنی لیگ برتر 10-12 تیم است و با کمال احترام به تیم ها ، ظرفیت لیگ ما هرگز 15 تا 16 تیم نیست ، زیرا مشکلات مالی ، فنی و تبعاتی تیم ها و برخی تیم ها را تحت تأثیر قرار می دهد. کیفیت سطح لیگ برتر نیست. فکر می کنم بعضی از تیم ها در آینده با مشکل روبرو شوند

کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان کمبود تماشاگر برای ورزش های حرفه ای را جذاب نمی داند و می گوید: این امر ذاتی در ورزش به ویژه والیبال است که همیشه برای مخاطب منطقی است و به عنوان یک ورزشکار که سالهاست والیبال بازی می کند شاهد مسابقات والیبال بدون تماشاگر بوده ام. . من نبودم ، و اگر موارد محدودی وجود دارد ، این وضعیت توسط موارد انضباطی تعیین می شود ، بنابراین همه ما باید به از بین بردن بیماری عروق بیماری کرونا قلب کمک کنیم و به زودی شاهد رقابت در مخاطبان خواهیم بود.

بهبودی به ما یادآوری کرد که باید بپذیریم تا زمانی که همه افراد نکات بهداشتی خود را جدی نگیرند ، متخصصان ورزش در این شرایط مخاطب نخواهند داشت.

وی افزود: فولاد یکی از تیم هایی است که در ابتدا تشکیل شده و می خواهد با کمک باشگاه ارزش خود را ثابت کند.

بهبودی همچنین در مورد لیگ برتر امسال گفت: “درگیری بین تیم های بالای جدول و نزدیک بودن امتیازات ، پیروزی ها و باخت تیم ها نشان می دهد که امسال 5 تیم مدعی مسابقات هستند. این دوره در حال بررسی است.

وی گفت: وقتی برخی از تیم ها 2 ماه تمرین می کنند و در آستانه لیگ ، 2 تیم در ابتدای لیگ وارد مسابقات می شوند ، این باعث زیبایی لیگ برتر نمی شود و باید برای آینده متخصص باشد.

والیبال

بهبودی اظهار داشت: نکته منفی لیگ عدم ​​اجرای قانون است و اگر قانون در لیگ برتر اجرا شود ، تیم شهرداری نمی تواند به لیگ ادامه دهد.

وی افزود: مشخص نیست که امسال چند تیم به لیگ سقوط می کنند زیرا قانون وضع نشده و لیگ برتر در آنها وجود ندارد و بعد از 10 هفته هنوز برخی از تیم ها امتیاز و پیروزی در کارنامه خود ندارند.

بازیکن سابق قزوین یونایتد گلس و پردیس درباره تیم شهرداری قزوین گفت: خوشحالم که او به لیگ قزوین پیوست.

وی گفت: والیبال باشگاهی به اندازه لیگ برتر به قانون احتیاج دارد و فکر می کنم تیم شهرداری قزوین امسال هم بتواند در لیگ ادامه پیدا کند.