اقتصادی

تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت عملیاتی است

معاون وزیر نفت و گاز با تاکید بر اینکه در فصول گرم سال تعمیرات اساسی در پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار و خطوط لوله گاز کشور انجام شده است، گفت: تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت بدون مشکل در حال فعالیت است. ”

به گزارش خبر فوری، امروز (جمعه 3 دی ماه) 1401 در جلسه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی در شرکت ملی گاز ایران با حضور مجید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت. . چگانی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: از یک ماه پیش با تشکیل یگان های ویژه مقابله با بحران، برنامه ریزی های لازم را برای تداوم گازرسانی در کشور انجام دادیم. به تهران فرستاده شد. تا مقدمات لازم را برای این ایام فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه تعمیرات اساسی به موقع پالایشگاه ها، ایستگاه های تقویت فشار گاز و خطوط لوله گاز کشور در فصول گرم سال انجام شده است، افزود: هم اکنون تمامی تاسیسات گازرسانی کشور با حداکثر ظرفیت و بدون مشکل فعال می شود. “.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به افت فشار گاز در استان های گلستان و مازندران و شمال شرق کشور تصریح کرد: خوشبختانه در این استان ها با برنامه ریزی های انجام شده قطعی گاز مشاهده نشده است.

چگانی با اشاره به طول 438 هزار کیلومتری شبکه گازرسانی در سراسر کشور و مدیریت این خطوط در استان تهران، گفت: از همه مردم می خواهیم تا با گازرسانی بهینه به استان های شمالی و غربی ما را یاری کنند. مصرف در خانه هایشان

انتهای پیام