اخبار جامعه

تاریخ اعتبار وکالت‌نامه‌های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد

خبر فوری / بوشهر رئیس پلیس بوشهر راهور در مورد تمدید وکیل منقضی شده تا 22 دسامبر گفت: “برای محافظت از سلامتی هموطنان عزیزمان ، این وکلا برای بقیه تعطیلات کرونز تمدید می شوند.”

سرهنگ قدرت الله کشکولی در مصاحبه با خبر فوری ، در مورد محدودیت های ارتباطات از ستاد ملی علیه تاج ، گفت:

وی افزود: مرکز استان بوشهر (شهر بوشهر) نیز در ایالت قرمز کرونا قرار دارد که مرکز شماره گذاری و خدمات جایگزینی ثبت نام برای آن تا 1 دسامبر بسته خواهد بود.

رئیس پلیس بوشهر راهور گفت: “از آنجا که برخی از وسایل نقلیه متقاضی انتقال و تاریخ انقضا این وکالت نامه در مرحله تعطیل کردن مراکز شمارش آرا بود ، پیشنهاداتی به ستاد ملی ضد تاجگذاری برای اطمینان خاطر به هموطنان ارائه شد.

سرهنگ کشکولی افزود: بر اساس پیشنهادات فوق الذکر ، تصمیم بر این شد که خرید متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه تا زمان تعطیلات در ستاد تاج ملی گسترش یابد.

وی تصریح کرد: وکالت نامه هایی که از 22 دسامبر 2016 تا 22 دسامبر 2016 تا آخرین روز اعلامیه ستاد ضد تاج تاج ادامه داشته اند ، تمدید اعتبار را دریافت می کنند و در مرکز شماره گذاری خدمات دریافت می کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به صف آنلاین این مراکز گفت: مراکز مبادله تعداد و ثبت نام برای خدمات خود صف های آنلاین را ارائه می دهند و لازم است شهروندان قبل از مراجعه به این مراکز صف را بصورت آنلاین ثبت کنند.

انتهای پیام