اخبار جامعه

برخورد بهزیستی تهران با مهدهای کودک ناقض مصوبات کرونایی

اگر کودکان حامل سالم باشند و کودکی در یک مهد کودک به ویروس تاج آلوده شود ، معاون امور رفاه اجتماعی استان تهران اعلام کرد که با رفاه کودکان توسط مهد کودک هایی که علی رغم پذیرش محدودیت های تاج به کار خود ادامه می دهند ، مقابله می شود. منفی است

در مصاحبه با خبر فوری مهدی خانکه ، پیش از شیوع ویروس کرونا ، حدود 800 مهد کودک در استان تهران فعال شده بود و وی گفت: 20 درصد این مهد کودک ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شدند.

وی درباره نظارت بر فعالیت های مهدکودک توضیح داد و گفت: “به طور کلی سازمان بهزیستی به طور روزانه مهدهای کودک را در استان تهران بازرسی می کند. همچنین طی روزهای گذشته گزارشی از فعالیت های غیرقانونی یکی از شیرخوارگاه ها داشتیم.” حکم آنلاین و موم صادر شد.

معاون وزیر رفاه اجتماعی استان تهران در مورد میزان تخلفات مهدهای کودک در استان تهران در حین قطع عروق کرونا پاسخ داد: نحوه عملکرد مهدهای کودک مانند سایر کلاس ها است. ممکن است مغازه هایی وجود داشته باشد که به دلیل مشکلات مالی تعطیل هستند ، بنابراین ممکن است برخی از مهد کودک ها مختل شده و شرکت ها با وجود محدودیت ها به کار خود ادامه دهند.

خانکه تأکید کرد: سازمان بهزیستی تهران طبق قانون ملزم به هشدار ، هشدار و در برخی موارد موقتاً مهد کودک ها را تعطیل می کند ، زیرا اکنون شرایطی وجود دارد که می تواند زندگی فرد را در منطقه مهد کودک به خطر بیندازد ، اما در منطقه مهد کودک ، کودکان در مهد کودک هستند و کودکان نیز سالم هستند. اگر آنها به ویروس آلوده شوند ، می توانند خانواده ای را که مبتلا به این بیماری هستند آلوده و آلوده کنند ، بنابراین درمانی که ما با اواخر مهد کودک انجام می دهیم منفی است و اگر گزارش هایی از سازمان بهزیستی یا ویزیت های عمومی دریافت کنیم ، مسئول نقض مهد کودک ها خواهند بود.

به گزارش خبر فوری ، در اول دسامبر ، پس از اعمال محدودیت های کرونا ، پروانه ثمودی ، رئیس اداره بهزیستی استان تهران ، از تعطیلی مهد کودک های سه شهر شمیرانات و ری خبر داد.

انتهای پیام