اخبار جامعه

انتشار فرم های استخدامی آتش نشانان تا پایان دی/ امکان ثبت‌نام زنان در آزمون

مدیر خدمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در اواخر ژانویه اعلام کرد که فرم هایی را برای آزمون های استخدام آتش نشان زن و مرد منتشر می کند.

مهدی داوری در مصاحبه با خبر فوری ، وی درباره نتایج تحقیق در مورد شرایط و نحوه استخدام آتش نشانان زن گفت: این روند در حال انجام است و همانطور که گفته شد فرم های اشتغال مربوط به زنان و مردان منتشر می شود. کسانی که تمایل دارند می توانند فرم ها را پر کرده و برای سازمان ارسال کنند.

وی گفت: پس از ارسال فرم ، داوطلبان باید در امتحانات چند مرحله ای سازمان شركت كنند و سپس دانشجویان پذیرفته شده وارد مراحل آموزش می شوند.

داوری افزود: از نظر برنامه نویسی مراحل اداری تقریباً کامل است و این فرم ها به زودی منتشر می شود.

مدیرعامل آتش نشانی تهران گفت: سن لازم برای اعلان زن و مرد در فراخوان شغل تعیین می شود و ما معتقدیم دامنه سنی حدود 3 سال است.

وی ادامه داد: هم تیم های آقایان و هم خانم ها باید آزمایش های علمی ، ورزشی و روانی را انجام دهند ، هم از نظر جسمی و هم برای ارزیابی مناسب بودن افراد با آتش نشانی.

قاضی در مورد ساعات کار آتش نشانان زن که قرار بود مورد بازبینی قرار گیرد ، گفت: “تصمیم گرفته شده است که آتش نشانان زن مانند آتش نشانان مرد به نوبت انجام شوند ، اما در حال حاضر شیفت برای مدت زمان کوتاه تری تعیین شده است.” یعنی با توجه به ملاحظات موجود ، ساعات شیفت کاری اکنون کوتاه تر است ، اما نحوه کار ما مانند یک مرد آتش نشان خواهد بود.

وی ادامه داد: معتقدم فرم های ثبت نام آزمون حداکثر تا پایان ماه منتشر می شود.

انتهای پیام