اخبار ورزشی

توضیح گل‌محمدی درباره اظهارتش پس از شهرآورد: تحت فشار بودم، قصد دخالت در کار وزیر را نداشتم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از صحبت های وزیر ورزش و جوانان در پایان دربی 94 ، پس از اظهارات وی ، حالا می گوید که او قصد دخالت در کار وزیر ورزش و جوانان را نداشته است.

به گزارش خبر فوری و باشگاه پرسپولیس ، یحیی گل محمدی امروز (پنجشنبه) در یک جلسه تمرینی در ورزشگاه تحقیقاتی نفت گفت: اعضای تیم پس از یک روز استراحت به تمرینات بازگشتند و انشاالله در لیگ سخت کار می کنند. ما ادامه خواهیم داد “. من انتظار دارم در مسابقات آینده درخشان ظاهر شوم و عشق ، حمایت و امید هواداران را جبران کنم.

پیراهن سرمربی قرمز پایتخت گفت: “همانطور که هواداران فوتبال می دانند ، من هرگز سعی در ایجاد حاشیه و تلاش برای دور ماندن از این مشکلات نداشته ام ، اما در چند ماه گذشته اتفاقاتی رخ داده است که همه می دانند.” من قبلاً در نتیجه اتفاقاتی که به هر دلیلی رخ نداده اند چند درخواست کرده ام و نمی خواستم بعد از دربی تنش ایجاد کنم زیرا سلسله مراتب را می شناسم. عزتم را از دست دادم و امید زیادی داشتم. از طرف دیگر ، من قصد دخالت در کار آقای مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان را نداشتم.

گل محمدی گفت: حرف من یک درخواست دوستانه بود و انتظار داشتم او حافظ و بزرگتر ورزش کشور باشد. اگر آنها صلاح دانستند ، من از آنها خواستم که مسائل و حواشی را ذکر کنند ، این مشکلات را برطرف کنند و شأن و شرافت دیگران را که بندگی و لطف کمتری متحمل شده اند حفظ کنند ، زیرا ما واقعاً اذیت شدیم. با این حال ، از فیلم های ارسال شده کاملاً مشخص است که آنها به من و بسیاری دیگر توهین کرده اند ، که طبیعتاً من را ناراحت کرده است. امیدوارم ویدیوها برای حفظ شأن بازیکنان تاریخی تیم پخش نشوند.

وی افزود: در این نشست مطبوعاتی نیز به من فشار آمدند ، پس از مدت ها صبر ، ناراحتی خود را ابراز كردم زیرا منتظر بودم زودتر مشكل برطرف شود ، بدنبال شرایط بهتر تیم و باشگاه بودم ، مطمئنا وزیر ورزش نیز از این مسائل اطلاع دارد. این کلمات به خوبی ارائه نشده بودند ، اما من از حیطه اختیارات خود می دانم و تا به امروز به دنبال تخریب موقعیت مقامات ارشد نبوده ام. دوباره تکرار می کنم که من در انتشار فیلم های فوق استرس زیادی داشتم و این اظهارات را کردم ، اما من نمی خواستم هیجان فوتبال را بیان کنم می خواهم بگویم که ما ورزشکاران روحیه خود را داریم و مدتهاست که از هتک حرمت رنج می بریم اما صبر و تحمل داشته ایم.

در پایان وی افزود: بار دیگر باید از هواداران عزیز و شناخته شده پرسپولیس و همچنین مدیریت باشگاه و پیشکسوتان محترم شما ، رسانه ها و خانواده بزرگ پرسپولیس ، جامعه فوتبال و ورزشی که ما را درک کردند ، تشکر کنم که آنها را ترک نکردند. تنها بودن. ضمناً ، با این تأثیرات ، مسئولیت ما سنگین تر شد. بعضی اوقات احساس می کنم لیاقت عشق و علاقه صادقانه طرفداران عزیز خود را ندارم ، اما دعا می کنم و سعی می کنم خجالت نکشم. با حفظ این وحدت متحد ، امیدوارم در روزهای آینده موفقیت های بیشتری کسب کنم و قدم های محکمی برای قهرمانی دوباره بردارم.

انتهای پیام