اخبار ورزشی

آقای رییسی برای وزیر ورزش دقت کنید/جای کیومرث هاشمی یک وزیر جسور معرفی کنید

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ پس از پذیرش استعفای حمید سجادی از وزازت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.

محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این انتخاب واکنش نشان داد:

«آقای رییسی خداقوت؛ بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده ی ورزش این مملکت از شما استدعا دارم در انتخاب وزیر ورزش دقت و وسواس بیشتری به خرج بدین. کما اینکه رفتار دولت در این سال‌ها نشون داده که ورزش‌ (صدالبته منهای فوتبال و فوتبالیست‌ها!!!) به خصوص رشته‌های انفرادی؛ جایی در دغدغه‌های مسئولین نداره. رفتارهای تبعیض آمیز، وعده های پوچ، بی‌توجهی به ورزشکاران و … گواه ادعای بنده‌س.
آقای کیومرث هاشمی بسیار قابل احترام؛ اما ایشون در سیستم ورزشی ما امتحان‌پس‌داده هستن و کارنامه‌شون هم گویای عملکردشونه!
ورزش ما در این برهه به افراد خنثی هیچ احتیاجی نداره!
ما نیازمند افراد عمل‌گرا هستیم _ولو اینکه گرایش سیاسی داشته باشن_.
کسانی که واقعا پایِ کار هستن، دنبال بزرگ کردن ورزش و ورزشکار هستن نه چکش‌زنی واسه خودشون!!!
جامعه ی ورزشی امیدواره هر چه سریع‌تر وزریر ورزش انتخاب و معرفی بشه و به آقای هاشمی صرفا به عنوان سرپرست موقت بسنده بشه و کسی بر مسند وزیر ورزش بنشینه که توان، انگیزه، انرژی، جسارت و جرات لازم برای قبول این سمت رو داشته باشه»

258258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.